جزئیات مرگ تلخ چهار سرباز مرکز آموزش 07 کازرون ارتش

به گزارش وبلاگ بخار، سخنگوی اورژانس پیش بیمارستانی و مدیریت حوادث دانشگاه علوم پزشکی اهواز از کشته شدن پنج نفر در پی واژگونی و حریق خودرو در محور جایزان - رامهرمز اطلاع داد.

جزئیات مرگ تلخ چهار سرباز مرکز آموزش 07 کازرون ارتش

به گزارش وبلاگ بخار، عارف شرهانی اظهار کرد: ساعت 20:55 چهارشنبه شب (13 اردیبهشت ماه) در پی انحراف از مسیر و واژگونی و آتش سوزی یک خودروی سمند که در محور جایزان - رامهرمز رخ داد، پنج نفر کشته شدند.

وی با بیان اینکه این خودرو پس از انحراف از مسیر آتش گرفته است، اضافه کرد: در این حادثه راننده که اهل کازرون بوده و چهار سرباز جان باختند.

چهارشنبه شب گذشته مقارن 13 اردیبهشت، خودرو حامل 4 سرباز وظیفه و یک کادر پایور اهل کازرون که از مرکز آموزش 07کازرون ارتش راهی خوزستان بودند در محور جایزان - رامهرمز پس از انحراف و واژگونی از مسیر، آتش گرفته و در این حادثه راننده که اهل کازرون بوده و چهار سرباز جان باختند.

در این حادثه هر 4 سرباز مرکز آموزش 07کازرون ارتش که پس از سرانجام دوره آموزشی قصد داشتند به خانه بازگردند به همراه راننده از کارکنان پایور مرکز آموزش 07 (کادر) اهل کازرون که سوار بر خودروی شخصی این فرد شده بودند جان باختند.

در آنالیز های اولیه پلیس راهور دلیل حادثه خستگی و خواب آلودگی راننده قلمداد شده و به گفته افسر پلیس راهور بعد از اینکه خودرو با گاردریل برخورد نموده بر اثر شدت حادثه دچار حریق می گردد که هر 5 سرنشین خودرو جان خود را از دست می دهند.

منبع: همشهری آنلاین

به "جزئیات مرگ تلخ چهار سرباز مرکز آموزش 07 کازرون ارتش" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "جزئیات مرگ تلخ چهار سرباز مرکز آموزش 07 کازرون ارتش"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید