جشنواره ماه برکت خبرنگاران؛ در رمضان 1400، کالاهای سوپرمارکتی را با تخفیف خریداری کنید

به گزارش وبلاگ بخار، خبرنگاران در ماه رمضان کالاهای سوپرمارکتی خود در دسته های مختلف را با تخفیف ویژه عرضه می نماید.

جشنواره ماه برکت خبرنگاران؛ در رمضان 1400، کالاهای سوپرمارکتی را با تخفیف خریداری کنید

ماه رمضان در سراسر کشورهای مسلمان دنیا، ماه تهیه سفره های رنگین و جشنواره های متعدد مواد غذایی است که اغلب بازار میوه و تره بار و سوپرمارکت ها را هدف قرار می دهد. با این حال، در شرایط این روزها که دنیا با ویروس کرونا درگیر است تجربه روزه داری و برگزاری مراسم های این بازه زمانی متفاوت تر از گذشته شده است.

ترکیب اقدامات دولت ها برای کاهش حضور مردم در فضاهای اجتماعی و اجتناب عموم از قرارگیری در فضاهای عمومی تأثیر بزرگی بر خرده فروشی های تره بار به ویژه کالاهای تند گردش (FMCG) و بنگاه های مالی کوچک و متوسط (SME) و تولیدکنندگان غذای تازه داشته است. این سه دسته از کسب وکارها با اوج گیری شیوع ویروس کرونا چاره ای جز تنظیم مجدد انتظاراتشان از فروش در ماه رمضان نداشتند چرا که مصرف کنندگان دیگر روانه فروشگاه های آفلاین برای خرید احتیاجهای فصلی نمی شدند. این موضوع، ساعت های عملیات این فروشگاه های فیزیکی را کاهش داد و در نتیجه شانس خرده فروش های تره بار برای شکستن رکوردهای فروش خود در این ماه پر رونق را با کاهش چشمگیر روبرو ساخت.

با این حال، کاهش خرید از فروشگاه های آفلاین لزوما با کاهش تقاضا برای این محصولات همراه نیست. مصرف کنندگان همچنان به محصولات سوپرمارکتی احتیاج دارند و چه بسا این احتیاج در طول ماه رمضان هم به واسطه وعده هایی چون سحری و افطار دو چندان گردد.

دوران کرونا و فراز و نشیب هایی که از شروع ورود این ویروس به زندگی ایجاد کرد، توجه مشتریان را نسبت به خرید آنلاین و پلتفرم های تجارت الکترونیک بیش از پیش ساخت، به طوری که تقاضای فزاینده خریداران برای تهیه اقلام مصرفی سوپرمارکتی، پلتفرم هایی نظیر وبلاگ بخار را نسبت به بهبود فرایندها، تأمین گسترده تر کالاهای لازم و دسترس پذیر کردن اقلام مصرفی مشتریان مصمم تر ساخت.

در رمضان 1400 وبلاگ بخار با برگزاری جشنواره ماه برکت تا 30 درصد تخفیف روی کالاهای سوپرمارکتی خود اعمال نموده است. گروه های کالایی که در این جشنواره شرکت دارند شامل این ها هستند: میوه و سبزیجات، محصولات پروتئنی، لبنیات و تخم مرغ، غذاهای منجمد و آماده، خرما و انواع تنقلات، نوشیدنی های گرم و سرد، خوابوربار پر مصرف، تن ماهی، پاستا و ماکارونی. برای مشاهده فهرست کالاها از لینک زیر وارد شوید.

منبع: دیجیکالا مگ

به "جشنواره ماه برکت خبرنگاران؛ در رمضان 1400، کالاهای سوپرمارکتی را با تخفیف خریداری کنید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "جشنواره ماه برکت خبرنگاران؛ در رمضان 1400، کالاهای سوپرمارکتی را با تخفیف خریداری کنید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید