خبرنگاران امکان برگزاری کلاس های هیبریدی دانشگاه شریف در سال تحصیلی جدید فراهم شد

به گزارش وبلاگ بخار، تهران-خبرنگاران- رییس دانشگاه صنعتی شریف گفت: امکان برگزاری کلاس های درس به صورت هیبریدی (مجازی- حضوری) برای دانشجویان کارشناسی که نیاز به خوابگاه ندارند، فراهم شد.

خبرنگاران امکان برگزاری کلاس های هیبریدی دانشگاه شریف در سال تحصیلی جدید فراهم شد

از وبسایت ویکی پدیا دیدن نمایید.

به گزارش خبرنگار دانشگاه و آموزش وبلاگ بخار، محمود فتوحی روز پنجشنبه در بیست و هشتمین اجلاس روسای دانشگاه های بزرگ کشور که به میزبانی دانشگاه صنعتی شریف در حال برگزاری است، گفت: دانشگاه ها در ترم تحصیلی گذشته به دلیل شیوع بیماری کرونا تجربه برگزاری کلاس ها و امتحانات مجازی را داشتند.

وی ادامه داد: دانشگاه شریف هزار و 200 درس نظری را به صورت الکترونیکی برگزار کرد و کلاس های عملی و کارگاهی را با موفقیت و با رعایت تمامی پروتکل های بهداشتی به خاتمه رساند.

رییس دانشگاه شریف توضیح داد: ارزشیابی هایی که از کار و فعالیت دانشگاه از دانشجویان صورت گرفت مثبت بود، البته از این نظر سنجی ها برای ترم تحصیلی جدید استفاده خواهیم کرد.

فتوحی ادامه داد: شروع ترم جدید نیز مجازی است و با توجه به اینکه مطمئن بودیم کرونا ادامه پیدا می کند برنامه ریزی های لازم را انجام داده ایم.

رییس دانشگاه شریف توضیح داد: برنامه ریزی کرده ایم تا برای سال تحصیلی جدید برخی کلاس ها به صورت هیبریدی برگزار شود و تقریبا تمام دانشکده ها که علاقه مند به برگزاری کلاس هیبریدی (مجازی-حضوری) در مقطع کارشناسی باشند و دانشجویانی که نیاز به خوابگاه ندارند در کلاس حضور پیدا کنند و سایر آنها به صورت مجازی در کلاس حضور داشته باشند.

فتوحی اعلام کرد: ما برای برگزاری کلاس ها و اسکان دانشجویان به صورت ایمن و با رعایت تمامی پروتکل های بهداشتی برنامه ریزی های لازم را انجام داده ایم.

یادآور می شود، در این اجلاس روسای دانشگاه های تهران، علامه طباطبایی و صنعتی امیر کبیر به صورت حضوری و روسای سایر دانشگاه ها به صورت مجازی، همچنین ابراهیم خدایی، رییس سازمان سنجش و مجتبی صدیقی، رییس سازمان امور دانشجویان حضور دارند.

مقرر شده در خاتمه اجلاس روسای دانشگاه ها خواسته ها، دغدغه ها و برخی چالش های خود را برای سال تحصیلی جدید طی نامه ای اعلام کنند.

منبع: ایرنا

به "خبرنگاران امکان برگزاری کلاس های هیبریدی دانشگاه شریف در سال تحصیلی جدید فراهم شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران امکان برگزاری کلاس های هیبریدی دانشگاه شریف در سال تحصیلی جدید فراهم شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید