خبرنگاران جریمه 620 هزار خودرو به دلیل تخلف تردد شبانه در تهران

به گزارش وبلاگ بخار، تهران- خبرنگاران- معاون آموزش و فرهنگ ترافیک پلیس راهور تهران با اشاره به اجرای طرح ممنوعیت تردد خودروها از ساعت 20 تا سه بامداد در پایتخت، گفت: از شروع اجرای این طرح تا به امروز تعداد 620 هزار دستگاه خودرو توسط دوربین ها اعمال قانون شدند.

خبرنگاران جریمه 620 هزار خودرو به دلیل تخلف تردد شبانه در تهران

به گزارش وبلاگ بخار از پلیس راهور تهران عظیم، سرهنگ علی همه خانی شامگاه یکشنبه یادآور شد: همچنین در فروردین سال جاری 25 هزار و 689 مورد تخلف پلاک اعم از تخلف مخدوشی و پوشش پلاک مورد اعمال قانون نهاده شد و 2 هزار و 147خودرو هم توقیف شد.

وی از جریمه 200 هزار تومانی تردد های شبانه خودرو ها اطلاع داد و گفت: بر خلاف تصور اشتباه بعضی شهروندان، دوربین های پلیس درمحدودیت های عدم تردد در طرح شبانه فعال است و برابر مصوبه ستاد ملی کرونا، معابر بصورت کامل رصد می گردد.

معاون آموزش و فرهنگ ترافیک پلیس راهور تهران عظیم ادامه داد: برابر ماده 720 قانون مجازات اسلامی، مخدوشی و هرگونه تغییر در ارقام پلاک وسیله نقلیه نیز مجازات حبس از 6 ماه تا یکسال را برای متخلفان در پی دارد.

وی از رانندگان تهرانی خواست: به علت شیوع گسترده ویروس کرونا، از تردد در سطح شهر در ساعات اعلامی و رفتن به دورهمی ها و مهمانی ها به خاطر حفظ جان خود و دیگران جدا خودداری نمایند.

منبع: ایرنا

به "خبرنگاران جریمه 620 هزار خودرو به دلیل تخلف تردد شبانه در تهران" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران جریمه 620 هزار خودرو به دلیل تخلف تردد شبانه در تهران"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید