خبرنگاران ووشوکاران گیلانی در مسابقات مجازی کشور درخشیدند

به گزارش وبلاگ بخار، رشت - خبرنگاران - رئیس هیات ووشو گیلان گفت: ووشوکاران این استان در اولین دوره مسابقات مجازی کشور توانستند با کسب دو مقام قهرمانی و یک نایب قهرمانی بدرخشند.

خبرنگاران ووشوکاران گیلانی در مسابقات مجازی کشور درخشیدند

محمدرضا نوبخت روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار وبلاگ بخار وبلاگ بخار اضافه نمود : در نخستین دوره رقابت های ووشو مجازی قهرمانی کشور که با استقبال خوب ورزشکاران این رشته همراه بود، ووشوکاران گیلانی یک مقام قهرمانی در بخش تالو، یک قهرمانی و یک نایب قهرمانی در بخش ساندا کسب کردند.

وی اضافه نمود: در بخش تالو (اجرای فرم) و در رده سنی جوانان بخش آقایان، حسین قبله نما ورزشکار پرتوان استان گیلان توانست با قدرت در بخش چانگ چوان، دائوشو و گوئن شو عنوان قهرمانی و مقام نخست اولین دوره مسابقات ووشو مجازی قهرمانی کشور را به خود اختصاص دهد.

وی ادامه داد: در رقابت های بخش ساندا و در رده سنی بزرگسالان بخش بانوان ثریا حاجت اردجانی ووشوکار شایسته استان گیلان عنوان نخست را به خود اختصاص داد تا عنوان قهرمانی این بخش نیز به گیلان تعلق گیرد.

رئیس هیات ووشو استان گیلان بیان نمود: همچنین سیده نسیبه میرشهیدی دیگر ووشوکار شایسته گیلانی شرکت کننده در اولین دوره رقابت های مجازی قهرمانی کشور نیز در همین بخش، عنوان دوم و نایب قهرمانی را تصاحب کرد تا مقام های قهرمانی و نایب قهرمانی این رده به استان گیلان تعلق گیرد.

نوبخت گفت: نخستین دوره مسابقات ووشو مجازی قهرمانی کشور در بخش های تالو، ساندا و آمادگی جسمانی با حضور بیش از 700 ورزشکار برگزار گشت که شرکت کنندگان بیش از سه هزار دقیقه فیلم مبارزات و اجرای نمایش خود را به فدراسیون ارسال کردند که پس از تشکیل جلسات مختلف فنی ، داوری و بررسی کامل همه فیلم های ارسالی، نفرات برتر مسابقات از سوی فدراسیون اعلام شد.

منبع: ایرنا

به "خبرنگاران ووشوکاران گیلانی در مسابقات مجازی کشور درخشیدند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران ووشوکاران گیلانی در مسابقات مجازی کشور درخشیدند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید