درهای استادیوم های فوتبال چه زمانی بر روی خانم ها باز می شوند

به گزارش وبلاگ بخار، تهران (پانا) - مقدمات حضور بانوان در استادیوم ها فراهم شده و امروز وزیر کشور هم نسبت به این مسئله واکنش مثبت نشان داد.

درهای استادیوم های فوتبال چه زمانی بر روی خانم ها باز می شوند

مقدمات حضور بانوان در استادیوم ها فراهم شده و آن ها می توانند با رعایت یکسری مقررات از همین نیم فصل اول در استادیوم ها حاضر شوند. در این مورد یکی از نزدیکان فدراسیون فوتبال گفت: هنوز تاریخ دقیق حضور بانوان و تعداد بانوانی که می توانند در هر بازی وارد استادیوم شوند، تعیین نشده و ما منتظر اعلام رسمی نهادهای مربوطه هستیم. اما در این ارتباط اتفاقات مثبتی اتفاق افتاده و امیدواریم مسائل به جای مانده هم حل گردد. همان طور که می دانید امروز وزیر کشور هم نسبت به این مساله واکنش مثبت نشان داد.

با توجه به تاکید فیفا انتظار می رود تا چند هفته آینده شاهد حضور خانم ها در استادیومها باشیم و دربی تهران هم با تماشاگر برگزار گردد. اتفاقی که شاید منجر به سالم شدن فضای استادیوم ها گردد و ما شاهد آنچه در بازی پرسپولیس و فولاد بودیم، نباشیم. بسیاری از جامعه شناسان می گویند حضور بانوان در استادیوم ها به تلطیف شدن فضا یاری می نماید هرچند که عده ای دیگر اصلا چنین اعتقادی ندارند.

منبع: خبرگزاری پانا

به "درهای استادیوم های فوتبال چه زمانی بر روی خانم ها باز می شوند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "درهای استادیوم های فوتبال چه زمانی بر روی خانم ها باز می شوند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید