درگیری لفظی کی روش با خبرنگاران کلمبیایی

به گزارش وبلاگ بخار، سرمربی کلمبیا در نشست خبری پس از بازی با شیلی از سوال یک خبرنگار عصبی شده و با او به درگیری لفظی پرداخت.

درگیری لفظی کی روش با خبرنگاران کلمبیایی

به گزارش گروه ورزشی وبلاگ بخار، کلمبیا روز گذشته در دیدار مقابل شیلی به تساوی بدون گل دست یافت و پس از این بازی بود که کارلوس کی روش در نشست خبری در پی سوال یک خبرنگار عصبانی شده و به او تاخت.

این واکنش کی روش مربوط به لحظه ای بود که خبرنگار کلمبیایی در زمان پرسیدن سئوالی درباره چرایی عدم دعوت از خامس رودریگز و فالکائو از آنها با لفظ کاپیتان ها یاد کرد که این مسئله به سرعت با واکنش سرمربی کلمبیا روبرو شد: این تیم طبق اطلاعات من با کاپیتان هایش بازی کرد. کاپیتان های ما اوسپینا و کوادرادو بودند. کلمبیا با کاپیتان خود بازی کرد: اوسپینا و کوادرادو. من سوال را نمی فهمم. کاپیتان ها اوسپینا و کوادرادو هستند ، آنها خیلی خوب بازی کردند. کل تیم بسیار خوب کار کرده است. اگر فردا آنها جیمز یا فالکائو(با ما) باشند ، طبیعتاً معیارهای انتخاب کاپیتان متفاوت خواهد بود.

وی گفت: ما نمی توانیم با این ذهنیت ادامه دهیم . اینکه اگر کسی در جمع ما نباشد برایش اشک بریزیم . بازی بعدی ما با الجزایر خیلی زود از راه می رسد و فردا باید در مورد این تیم فکر کنید و به سرعت زمیان تصمیم گیری است؛ پس باید گزینه ها را ارزیابی کنید و انتخاب کنید. تیم ملی کلمبیا یک برای همه ماست. اما من تصمیم می گیرم چه کسانی برای حضور در اردو و ترکیب مناسب اند.

کی روش سپس از وبلاگ بخار خواست که بیشتر درباره تیم و کمتر در مورد شخصیت ها حرف بزنند.

او بعد از تساوی مقابل شیلی در بازی محبت آمیز در آلیکانته (0-0) اطمینان داد که تیم وی شایسته پیروزی بوده است ، زیرا کلیه شانسهای گلزنی به تریکولور تعلق داشت: بازی با تیمی مثل شیلی که اززمین شان خارج نمی شدند آسان نبود اما این بازی خیلی خوبی از کلمبیا بود چون ما نود دقیقه کنترل را در دست داشتیم و کل مسابقه در یک جهت پیش می رفت .کلمبیا سزاوار این بود که بازی را با پیروزی پشت سر بگذارد. البته ما پیروز نشدیم ، اما به چیزهای دیگری نیز رسیدیم. شیلی در این بازی حتی یک بار به سمت دروازه اوسپینا نزدیک نشد.

در پایان مصاحبه در مورد تنشی که میان او و داوران در لحظه خطای مشکوک روی کوادرادو در منطقه جریمه سئوال شد که کی روش گفت:درک این مسئله سخت است که چگونه یک داور نمی تواند این تصمیمات را بگیرد. این یک چیز عجیب است.

منبع: خبرگزاری دانشجو

به "درگیری لفظی کی روش با خبرنگاران کلمبیایی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "درگیری لفظی کی روش با خبرنگاران کلمبیایی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید