راهنمای خرید برترین یخچال دوقلو با بودجه کمتر از 30 میلیون

به گزارش وبلاگ بخار، خبرنگاران- یخچال بوش مدل KSW36PI304 احتمالا گران ترین گزینه دوقلو در بازار لوازم خانگی است. در فروشگاه های اینترنتی کف قیمت یخچال دوقلو بوش مدل KSW36PI304 به حدود 210 میلیون تومان رسیده و فروشنده های سه راه امین حضور تهران برای آن ارقام بالای 300 میلیون تومان اعلام می نمایند. یعنی تقریبا معادل یک دستگاه تیبا. البته همین فروشنده ها می گویند، به خاطر صرفه مالی، فعلا برند های ایرانی جزو محبوب ترین گزینه های خریداران هستند و در این مطلب سراغ این مدل یخچال ها رفتیم که در بازه کمتر از 30 میلیون فروخته می شوند.

راهنمای خرید برترین یخچال دوقلو با بودجه کمتر از 30 میلیون

به گزارش وبلاگ بخار؛ قیمت یخچال و فریزر دوقلو 32 فوت آزمایش به حدود 23 میلیون و 500 هزار تومان رسیده است. یکی از مقرون به صرفه ترین گزینه های موجود در بازار به شمار میرود که البته یک هفته قبل از عید، آن را 22 میلیون تومان می فروختند و اگر مثلا فروردین پارسال برای خرید یخچال و فریزر دوقلو 32 فوت آزمایش اقدام می کردید، نهایتا 15 میلیون تومان از شما دریافت می کردند. برند آزمایش، بدون برفک بودن این مدل را جزو امکاناتش معرفی نموده و آن را با نام Royal 2265 و رنگ سفید به بازار فرستاده است. مدلی که از نظر ظاهری و طراحی جزو ساده ترین یخچال و فریزر های دوقلو فعلی محسوب می گردد و یک آبسردکن هم روی در یخچال آن وجود دارد.

یخچال و فریزر دوقلو 16 فوت امرسان را در اولین روز های سال جاری نزدیک 30 میلیون تومان می فروشند. یعنی تقریبا 50 درصد بیشتر از پارسال. با یان حال جزو گزینه های مقرون به صرفهقیمت دوقلو در بازار به شمار میرود که درمجموع 530 لیتر گنجایش دارد و مقدار ارتفاع آن به حدود 178 سانیمتر می رسد. روی هر دو در یخچال و فریزر امرسان مدل RH16D-FN16D نمایشگری برای نشان دادن دما وجود دارد و داخل یخچال هفت طبقه، یک کشو و در بخش فریزر، چهار طبقه و پنج کشو به چشم می خورد.

خرید یخچال و فریزر دوقلو برند پارس مدل بوران الان حداقل 21 میلیون و 500 هزار تومان آب می خورد. یعنی شش تا هفت میلیون بیشتر از فروردین 1401 که فروشنده های لوازم خانگی، یخچال و فریزر دوقلو برند پارس را چیزی بین 15 تا 16 میلیون تومان می فروختند. از نظر ظاهری شباهت زیادی بین این مدل با یخچال و فریزر دوقلو 16 فوت امرسان که چند خط بالاتر آن را آنالیز کردیم وجود دارد. با این تفاوت که آبسردکن از در سمت راست به در سمت چپ منتقل شده است. این یکی با سایز 26 فوت طراحی شده که گنجایش یخچال و فریزر آن به ترتیب به 387 و 257 لیتر می رسد و نزدیک 170 سانتیمتر ارتفاع دارد. برند پارس برای معرفی یخچال و فریزر 26 فوت مدل بوران به چیز هایی مثل نمایشگر LED، طبقات قابل تنظیم، سیستم عیب یاب هوشمند و اشاره نموده است.

یخچال و فریزر دوقلو برند یخساران مدل الماس یکی دیگر از مدل هایی است که می گردد آن را با کمتر از 30 میلیون خرید. قیمت یخچال و فریزر دوقلو یخساران مدل الماس به حدود 24 میلیون تومان رسیده و این یکی رشد قیمت تقریبا 40 درصدی را درمقایسه با پارسال به ثبت رسانده است. سایز یخچال و فریزر دوقلو یخساران برند الماس، 26 فوت است و در اطلاعات آن به چیز هایی مثل وزن 155 کیلویی و ارتفاع 180 سانتمتری روبرو می شویم. این مدل تقریبا 723 لیتر گنجایش دارد که حدود 430 لیتر آن به بخش یخچال اختصاص پیدا نموده است. هفت طبقه در بخش یخچال و پنج طبقه در بخش فریزر برای این مدل طراحی شده و روی در یخچال، آبسردکن قرار گرفته است.

برند بُست یکی از زیرمجموعه های گروه صنعتی انتخاب است و جزو برند های ایرانی به شمار میرود. از همین برند یخچال و فریزر دوقلو مدل BLR200-13 را در فروشگاه های لوازم خانگی با قیمت 28 تا 30 میلیون تومان پیدا می کنیم. مدلی که با سایز 36 فوت برای خانواده های با جمعیت پنج نفر مناسب است. البته مثل اغلب یخچال های مقرون به صرفهقیمت موجود در بازار، سیستم نوفراست یا همان برفک زدایی را باید جزو مهمترین آپشن های یخچال و فریزر بست مدل BLR200-13 بدانیم که یک متر و 80 سانتیمتر ارتفاع دارد و داخل قسمت یخچال آن پنج و در بخش فریزر دو طبقه قرار گرفته است.

محبوب ترین یخچال و فریزر های دوقلو مالی در بازار لوازم خانگی

برند

مدل

سایز

قیمت

آزمایش

Royal 2265

32 فوت

23.5 میلیون تومان

امرسان

RH16D-FN16D

16 فوت

30 میلیون تومان

پارس

بوران

26 فوت

21.5 میلیون تومان

یخساران

الماس

27 فوت

24 میلیون تومان

بُست

BLR200-13

36 فوت

28 میلیون تومان

منبع: فرارو

به "راهنمای خرید برترین یخچال دوقلو با بودجه کمتر از 30 میلیون" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "راهنمای خرید برترین یخچال دوقلو با بودجه کمتر از 30 میلیون"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید