رسانه ها درباره مسائل مغفول مانده هشدار دهند، مسئله ای در تامین مسکن خبرنگاران نداریم

به گزارش وبلاگ بخار، به گزارش خبرنگار خبرنگاران در مشهد، یعقوبعلی نظری سه شنبه شب همزمان با سالروز شهید صارمی در آیین گرامیداشت شهدای مدافع حرم رسانه و روزخبرنگار در مجتمع شهدای سلامت (برج سپید) مشهد که با حضور خانواده شهیدان رسانه محسن خزاعی و جواد جهانی، تعدادی از مدیران کل استان، هیئت مدیره خانه مطبوعات استان و جمعی از اهالی رسانه استان خراسان رضوی و خانواده هایشان برگزار گردید، اضافه کرد: کار شما به عنوان اصحاب رسانه امربه معروف و نهی از منکر است و این کار باید به درستی انجام گردد، اگر درست انجام نگردد اعتماد ضعیف می گردد. این اعتماد نباید دچار خدشه گردد.

رسانه ها درباره مسائل مغفول مانده هشدار دهند، مسئله ای در تامین مسکن خبرنگاران نداریم

وی ادامه داد: با این شرط مشترک همه استقبال می کنیم و حرف و قلم شما از نگاه خیر است. نباید به نحوی مطالب منتشر گردد که جرات تصمیم گیری از مدیران سلب گردد.

نظری با بیان اینکه مخاطب مشترک ما و شما مردم هستند، تاکید نمود: ما وظیفه محور و رسالت محور هستیم. سعی کنیم مواجهه با مدیران از جنبه های مختلف به نحوی باشد که تصمیم گیری دچار چالش نگردد.

وی گفت: ما برای مردم کار می کنیم و شما نیز مدیریت افکار عمومی را بر عهده دارید. خیلی مهم است این چسبندگی و اتحاد در عمل شکل بگیرد؛ آمادگی داریم با اتحاد و اتفاقی که برای اهداف عالیه داریم این مسیر را ادامه دهیم.

طی دو هفته آینده فهرست وبلاگ بخار متقاضی مسکن اعلام گردد

استاندار خراسان رضوی بعلاوه در پاسخ به دغدغه وبلاگ بخار در حوزه مسکن با اشاره به اینکه موضوع مسکن که از نظر ما بسیار مهم نقش موثری در معیشت دارد، اضافه نمود: اعلام می کنیم همه وبلاگ بخار خراسان رضوی بلافاصله در بیشتر شهرستان ها زمین و تسهیلات و پروانه رایگان در اختیارشان قرار گیرد و آغاز به ساخت کنید.

وی با تاکید بر اینکه فرم ج همه کسانی که متقاضی مسکن در نهضت ملی هستند، حتما باید سبز باشد، خطاب به مدیرکل راه و شهرسازی خراسان رضوی که در این آیین حضور داشت، گفت: از فردا هرکسی به اداره راه و شهرسازی مراجعه کرد باید اقداماتش انجام پذیرد.

استاندار خراسان رضوی اعلام نمود: البته در ارتباط با مشهد آنچه تا به امروز آماده است در شهرجدید گلبهار برنامه ریزی شده است؛ آمادگی داریم به شرط پیگیری این واحدها را در اختیار شما قرار دهیم. برای تحقق این موارد هم ساز و کار و هم پیگیری ضروری است.

وی در ادامه گفت: بنابراین طی دو هفته آینده مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی به عنوان دستگاه متولی فهرست وبلاگ بخار متقاضی را جمع بندی کند.

نظری گفت: در شهرجدید گلبهار زمینی برای ساخت پنج واحد در اختیار گروه های پنج نفره قرار خواهد گرفت و عملیات ساخت با وبلاگ بخار و تسهیلات و سایر اقدامات با راه و شهرسازی خواهد بود.

استاندار خراسان رضوی تاکید نمود: یاری می کنیم وبلاگ بخار در اولویت قرار بگیرند و هیچ مسئله ای در تامین مسکن وبلاگ بخار نخواهیم داشت اما پیگیری از طرف شما اهمیت دارد.

وی با بیان اینکه در ارتباط با سایر موضوعات به صورت عام مسئله ای نداریم، گفت: مدیرکل ارشاد، موضوعات حمایتی و تعاملات و بیمه را نیز پیگیری خواهند کرد.

برخی از مدیران رسانه را نمی شناسند

محمد حسین زاده، مدیرکل فرهنگ و ارشاداسلامی خراسان رضوی نیز در این مراسم گفت: برخی از ما مدیران اشکالی داریم که آن نشناختن رسانه است. باید از ظرفیت رسانه استفاده کرد و ضعف جدی ما این است که مدیران ما رسانه ها را نمی شناسند.

وی با اشاره به اینکه باید تاب شنیدن نقدها در مدیران را بالا ببریم، اضافه نمود: باید با یاری نخبگان رسانه ای دوره های رشد و تعالی برای مدیران استانی برگزار کنیم تا بتوانند ارتقا پیدا کند.

حسین زاده با اشاره به اینکه برترین مشاور برای تصمیم گیری هایی که بار رسانه دارند خود وبلاگ بخار و مدیران رسانه هستند، اضافه نمود: اعتماد بین مدیران رسانه و مدیران استان باید دو طرفه برقرار باشد.

مدیرکل فرهنگ و ارشاداسلامی خراسان رضوی بعلاوه با بیان اینکه باید برای هویت مشهد غیرت داشته باشیم، گفت: بازنمایی رسانه ای مشهد و استان در رسانه ها شرایط خوبی ندارد، تعصب ما به شهر و استان مان کم است. همه باید نسبت به شهر عرق و تعصب داشته باشیم.

وی تاکید نمود: کمیته اجرایی برای پیگیری موارد اجرایی که استاندار خراسان رضوی ویژه وبلاگ بخار مطرح نموده اند، تشکیل خواهد شد.

بیان دغدغه ها به وسیله تعدادی از وبلاگ بخار، اجرای مونولوگ رضوی، اجرای گروه سرود و تقدیر از خانواده های شهیدان رسانه محسن خزاعی و جواد جهانی از دیگر بخش های آیین گرامیداشت شهدای مدافع حرم رسانه و روزخبرنگار در مشهد بود.

منبع: ایبنا - خبرگزاری کتاب ایران

به "رسانه ها درباره مسائل مغفول مانده هشدار دهند، مسئله ای در تامین مسکن خبرنگاران نداریم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "رسانه ها درباره مسائل مغفول مانده هشدار دهند، مسئله ای در تامین مسکن خبرنگاران نداریم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید