سازندگان توم ریدر از ظاهر نو لارا کرافت رونمایی کردند

به گزارش وبلاگ بخار، کریستال داینامیکس (Crystal Dynamics)، استودیوی توسعه دهنده سری محبوب توم ریدر، اخیراً یک وبسایت نو برای این سری راه اندازی نموده است که نگاهی به طراحی نو شخصیت لارا کرافت (Lara Croft) به هواداران می دهد.

سازندگان توم ریدر از ظاهر نو لارا کرافت رونمایی کردند

کانسپت آرتی که از این شخصیت منتشر شده نشان می دهد که این شخصیت ظاهراً به ریشه های خود بازخواهد گشت و از این نظریه پشتیبانی می نماید که لارایی که پاییز گذشته در کال آو دیوتی دیدیم، اساسا ظاهر آینده شخصیت بوده است. این اثر هنری تازه لارا در سایت توم ریدر پس از حل یک معمای ساده در وبسایت قابل دسترسی است. این تصاویر لارا کرافت را با تاپ و شلوارک قدیمی و کلت های دوقلو در دست نشان می دهد. دیگر خبری از تیر و کمان برای لارا در آینده نیست.

بعلاوه به نظر می رسد که این نسخه از لارا کمی بالغ تر و قوی تر از لارایی است که در سه گانه اخیر مشاهده شده است. خاتمه آخرین بازی در آن سه گانه حکایت از ماجرا های تازه در آینده داشت؛ ماجرایی که قرار است لارا را به مصر بازگرداند تا در آنجا با Tyrannosaurus rex مانند نسخه اول توم ریدر روبرو گردد.

لازم به ذکر است که هواداران لارا کرافت می توانند اولین ماجراجویی های او را در مجموعه ای که اخیرا با بهبود جلوه های بصری با عنوان Tomb Raider I-III Remastered برای کنسول های نسل هشتم و نهمی ایکس باکس، پلی استیشن، نینتندو سوییچ و رایانه های شخصی منتشر شده، تجربه نمایند. در این میان تایید شده است که کریستال داینامیکس در حال توسعه یک بازی تازه در این سری است و کمپانی آمازون گیمز نیز وظیفه انتشار آن را برعهده خواهد داشت.

سازندگان گفته اند که ماجراجویی های بعدی لارا، جدول زمانی دوران بقا یا همان مدر لارا و بازی های توسعه یافته به وسیله Core Design یعنی توم ریدر 1996 تا Tomb Raider: The Angel of Darkness در سال 2003 را پیوند می دهد. جدای از این، کریستال داینامیکس چیز زیادی در خصوص توم ریدر تازه نگفته است، به جز اینکه این بازی با استفاده از موتور آنریل انجین 5 ساخته خواهد شد. از دیگر پروژه های در دست ساخت می توان به سریال انیمیشنی توم ریدر برای نت فلیکس اشاره نمود که در آن هایلی اتول (Hayley Atwell)، صداپیشگی لارا را در داستانی پس از دوران مدرن برعهده دارد. یک سریال لایو اکشن در آمازون نیز از این شخصیت در حال ساخت بوده که نویسنده آن فیبی والر بریج است.

منبع: Polygon

منبع: دیجیکالا مگ

به "سازندگان توم ریدر از ظاهر نو لارا کرافت رونمایی کردند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سازندگان توم ریدر از ظاهر نو لارا کرافت رونمایی کردند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید