جزئیات به روزرسانی 2.0 بازی سایبرپانک 2077 معین شد

به گزارش وبلاگ بخار، به روزرسانی بزرگ بعدی سایبرپانک 2077 از استودیوی سی دی پراجکت رد (CD Projekt Red) به زودی همراه با بسته الحاقی فانتوم لیبرتی (Phantom Liberty) منتشر می گردد. هرچند بسته الحاقی ذکر شده به مقدار کافی اهمیت دارد زیرا مجموعه عظیمی از محتوای نو را به ارمغان می آورد، با این حال به نظر می رسد که به روزرسانی های همراه شده با نسخه 2.0 بازی که در کنار این بسته منتشر می شوند نیز ارزش آنالیز دارند چرا ک بسیاری از مکانیک ها و ویژگی های اصلی بازی را اصلاح می نمایند.

جزئیات به روزرسانی 2.0 بازی سایبرپانک 2077 معین شد

آنچه که به عنوان نسخه 2.0 در دسترس قرار می گیرد، در مقایسه با بسته الحاقی پولی فانتوم لیبرتی، چندان واضح نبوده است. با این حال استودیوی سازنده یک اینفوگرافیک نسبتا دقیق ارائه نموده است که به وضوح نشان می دهد که چه چیزی به صورت رایگان به بازی اضافه شده و چه چیزهایی هزینه اضافی دارند. خوشبختانه خبر خوب این است که صرف نظر از اینکه قصد خرید بسته الحاقی ذکر شده را دارید یا خیر، بسیاری از به روزرسانی های حیاتی بازی به صورت رایگان در دسترس قرار خواهد گرفت.

به روزرسانی رایگان 2.0، تغییراتی کامل را در درختان مهارت و امتیازات بازی به ارمغان می آورد. این آپدیت بعلاوه تغییراتی در سایبرویر، یک سیستم ظرفیت نو، نبردهای خودرویی و تعقیب و گریزهای بهبود یافته و به طور کلی هوش مصنوعی بهتر را به ارمغان می آورد. سی دی پراجکت رد بهبودهای مختلفی در رابط کاربری نیز ایجاد نموده و سیستم لوت و ساخت و ساز را به طور کلی بازسازی نموده است.

در این میان ایستگاه های رادیویی نوی نیز در دسترس قرار خواهند گرفت و مهم تر از همه، سیستم پلیس نوی معرفی خواهد شد تا خاطرات بازیکنان را در گذشته با سیستم قبلی از بین ببرد. البته به نظر می رسد که موارد جزئی تری نیز وجود دارند که سازنده به آن ها اشاره ای ننموده است.

از طرف دیگر، پرداخت 30 دلار برای فانتوم لیبرتی یک منطقه با نام Dogtown و داستانی کاملا نو را در دسترس قرار می دهد. این بسته الحاقی بعلاوه یک درخت مهارت نو مبتنی بر رلیک، بیش از 100 آیتم نو، ماموریت های مختلف، باس ها و غیره را به همراه دارد. رویدادهای پویای بی انتها نیز به وسیله مأموریت های مبتنی بر وسایل نقلیه و ایردراپ ها نیز اشاره شده که باید منتظر ماند و دید که در عمل چگونه هستند.

بسته الحاقی فانتوم لیبرتی در تاریخ 26 سپتامبر (4 مهر) امسال روی پلی استیشن 5، ایکس باکس سری ایکس/اس و رایانه های شخصی عرضه خواهد شد. در نهایت به روزرسانی 2.0 بازی نیز در همان روز روی پلتفرم های ذکر شده ارائه می گردد.

منبع: Destructoid

منبع: دیجیکالا مگ

به "جزئیات به روزرسانی 2.0 بازی سایبرپانک 2077 معین شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "جزئیات به روزرسانی 2.0 بازی سایبرپانک 2077 معین شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید