فیفا 23 با بیش از 10 میلیون بازیکن در هفته اول رکورد مجموعه را شکست

به گزارش وبلاگ بخار، کمپانی الکترونیک آرتز (Electronic Arts) به تازگی اعلام نموده که بازی فیفا 23 از نظر تعداد بازیکنان در هفته اول انتشار، نسبت به دیگر نسخه های این سری ورزشی رکورد زده است.

فیفا 23 با بیش از 10 میلیون بازیکن در هفته اول رکورد مجموعه را شکست

در واقع بازی طبق آمار منتشر شده بیش از 10.3 میلیون بازیکن را در هفته اول عرضه خود جذب نموده است. اگر بخواهیم مقایسه ای با فیفا 22 که در سال گذشته رکوردشکنی کرد، داشته باشیم ، این بازی 9.1 میلیون بازیکن در 10 روز اول انتشار پیدا کرد. نیک ولودایکا (Nick Wlodyka)، مدیر کل EA Sports با اشاره به این رکورد شکنی گفت:

البته این آمار چندان نباید تعجب آور باشید زیرا با عملکرد ضعیف رقیب سنتی فیفا، بدیهی است که هواداران فیفا روز به روز افزایش پیدا می نمایند زیرا عملا گزینه بهتری در حال حاضر وجود ندارد. فیفا 23 قرار است تا پیش از آغاز مسابقات جام جهانی در ماه نوامبر، به روزرسانی هایی مرتبط با این تورنومنت دریافت کند. این بازی بعلاوه اخیرا در صدر جدول 10 بازی پرفروش بریتانیا نهاده شد و فروش فیزیکی هفته اول آن در این کشور از فیفا 22 عبور کرد.

فیفا 23 آخرین بازی از این سری سالانه EA Sports است که نام فیفا را یدک می کشد زیرا قرار داد الکترونیک آرتز عملا با سازمان فیفا به سرانجام رسیده است و از سال آینده، نسخه های های تازه این مجموعه با نام EA Sports FC منتشر خواهند شد. این بازی طبق گفته بسیاری از منتقدین نسبت به نسخه قبلی خود بهبود یافته و یک بار دیگر برترین بازی فوتبالی حال حاضر را ارائه می نماید. شوت های قدرتمند تازه، سیستم نوسازی شده ضربات ایستگاهی، سیستم هایپرموشن بهبود یافته و تیم های باشگاهی زنان نیز مورد استقبال نهاده شده اند. با این حال هر کسی که انتظار تغییرات بزرگی دارد، احتمالا باید منتظر EA Sports FC 24 بماند.

بازی فیفا 23 هم اکنون روی کنسول های نسل هشتم و نهمی ایکس باکس، پلی استیشن و رایانه های شخصی در دسترس است.

منبع: VGC

منبع: دیجیکالا مگ

به "فیفا 23 با بیش از 10 میلیون بازیکن در هفته اول رکورد مجموعه را شکست" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "فیفا 23 با بیش از 10 میلیون بازیکن در هفته اول رکورد مجموعه را شکست"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید