سرپرست فرمانداری هامون معرفی گشت

به گزارش وبلاگ بخار، سرپرست فرمانداری هامون با حکم استاندار سیستان و بلوچستان منصوب شد.

سرپرست فرمانداری هامون معرفی گشت

محمد حاجی حسینی در مراسمی با حضور معاون سیاسی اجتماعی استاندار سیستان و بلوچستان، مدیرکل سیاسی استانداری و جمعی از مسئولان و معتمدان منطقه سیستان به عنوان سرپرست فرمانداری شهرستان هامون معرفی شد.

رحمدل بامری در این مراسم با اشاره به توصیه های امام علی(ع) به فرمانداران گفت: در شرایط امروز در حوزه سیستان به عنوان تنگه احد کشور دارای مردمانی با بصیرت است که با وجود همه مسائل پای نظام و آرمان های انقلاب ایستاده و اجازه ندادند دشمن بین آنان ناامیدی ایجاد و باعث تفرقه شود.

او گفت: ورود اندک آب از رودخانه هیرمند به سمت ایران اظهار امیدواری کرد که این آب جاری باشد تا سبب خوشنودی مردم شود و همه مسوولان در تلاشند تا این اتفاق مبارک رخ دهد و حقابه رودخانه ایران از کشور دوست و همسایه دریافت شود و این جزء وظایف ذاتی و قانونی ما است.

معاون سیاسی اجتماعی استاندار سیستان و بلوچستان گفت: در گام دوم انقلاب هستیم و قطعا شرایط ما شرایط ویژه تری است چرا که در جنگ تحریمی تحمیلی قرار داریم زیرا دشمن قصد دارد ناامیدی و تفرقه را در بین مردم رواج دهد اما مردم ما مردمی هوشیار هستند.

او می گوید: در این دنیا هیچ چیز پایدار نیست مسوولان در مناصب مدیریتی جابجا شده اند و این چرخه ادامه دارد اما اقدامات آنان بسیار مهم است.

وبلاگ بخار سیستان و بلوچستان زاهدان

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

به "سرپرست فرمانداری هامون معرفی گشت" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سرپرست فرمانداری هامون معرفی گشت"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید