سپرده های بانکی در استان همدان 22 درصد افزایش یافت

به گزارش وبلاگ بخار، دبیر کمیسیون هماهنگی بانک های همدان گفت: میانگین سپرده های استان همدان در نیمه نخست سال 353 هزار و 51 میلیارد تومان بود که در مقایسه با مدت مشابه پارسال 22 درصد افزایش داشته است.

سپرده های بانکی در استان همدان 22 درصد افزایش یافت

به گزارش وبلاگ بخار از همدان، محمد طوماسی، دبیر کمیسیون هماهنگی بانک های همدان در نشست با استاندار با اشاره به اینکه مصارف استان نیز 286 هزارو 721 میلیارد ریال بوده است، گفت: 22 درصد در بخش کشاورزی، 11 درصد در بخش صنعت، 20 درصد در بخش مسکن و 48 درصد در بخش خدمات مصرف شده است.

طوماسی کمبود نیرو را از جمله مسائل جاری بانک های استان دانست و اضافه نمود: تکلیف های خارج از ظرفیت بانک ها، رعایت نکردن نرخ سود در جذب و اعطای تسهیلات به وسیله بانک های خصوصی از جمله مسائل بانکها است.

او تأکید کرد: دستگاه های اداری و اجرایی همانگونه که در تکالیف کردن های بسیار بار اقتصادی بانک ها را افزایش می دهند در وصول مطالبات هم به یاری بانک ها بیایند.

استاندار همدان هم در این نشست با اشاره به اینکه بانک های استان یار و مددکار ما در فراوری و اشتغال پایدار هستند، خواهان اختصاص حداقل 50 درصد سپرده های موجود در استان به ویژه بانک های خصوصی به تسهیلات فراوری و اشتغال شد.

علیرضا قاسمی فرزاد اضافه نمود: کشاورزی، صنعت و خدمات نیازمند ارائه تسهیلات بیشتری است و پیش بینی می گردد با سرانجام کرونا بخش گردشگری هم نیازمند تسهیلات باشد که باید از هم اکنون به فکر تأمین آن باشیم.

ا

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

به "سپرده های بانکی در استان همدان 22 درصد افزایش یافت" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سپرده های بانکی در استان همدان 22 درصد افزایش یافت"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید