شرایط فروش محصولات کرمان موتور ویژه متقاضیان سامانه یکپارچه اعلام شد

به گزارش وبلاگ بخار، شرایط فروش محصولات کرمان موتور برای مشتریانی که در سامانه یکپارچه برای خرید این خودروها اقدام کردند، اعلام شد. پس از جلسات طولانی شورای رقابت با خودروسازان خصوصی، امروز بالاخره قیمت کارخانه بسیاری از خودروسازان خصوصی منتشر شد.

شرایط فروش محصولات کرمان موتور ویژه متقاضیان سامانه یکپارچه اعلام شد

بیت ران - محمد فتح اللهی: پس از اعلام رسمی قیمت کارخانه محصولات کرمان موتور، این خودروساز کرمانی شرایط فروش محصولات تولیدی خود را نیز منتشر کرد.

شرایط فروش اعلامی تازه کرمان موتور صرفاً برای متقاضیان خرید خودروهای جک S5، جک J4، جک S3، کی ام سی J7 و کی ام سی T8 است.

این خودروها قبلاً در مرحله دوم فروش به وسیله سامانه یکپارچه به متقاضیان ارائه شدند. حال مشتریانی که برای خرید این خودروها اقدام کردند، می توانند پس از پرداخت نهایی مبالغ برای هر خودرو، برای مالکیت آنها اقدام نمایند.

متقاضیان خرید محصولات کرمان موتور از 18 تا 23 تیرماه فرصت دارند تا مبلغ خرید خودرو را پرداخت نمایند. کرمان موتور اعلام نمود که موعد تحویل هر کدام از این محصولات هم 90 روز کاری است.

همه محصولات کرمان موتور در رنگ های سفید و مشکی به دست خریداران می رسند. سود تاخیر هم 3 درصد است که بصورت ماهیانه محاسبه می گردد.

اما خبر مهم این است که در میان این محصولات کرمان موتور، جک J4 بصورت اقساطی هم قابل خرید است. مشتریان این انتخاب را دارند که مبلغ خرید سدان J4 را با اقساط 18، 24 و یا 30 ماهه پرداخت نمایند. البته گفتنی است که در این طرح فروش اقساطی، سند خودرو تا تسویه کامل در رهن کرمان موتور باقی می ماند.

شرایط فروش جک S5 کرمان موتور - ویژه متقاضیان سامانه یکپارچه
شرایط فروش KMC K7 - ویژه متقاضیان سامانه یکپارچه
بخشنامه فروش جک S3 - ویژه متقاضیان سامانه یکپارچه
شرایط فروش کی ام سی J7 - ویژه متقاضیان سامانه یکپارچه
بخشنامه فروش جک J4 - ویژه متقاضیان سامانه یکپارچه

قیمت محصولات کرمان موتور اعلام شد / قیمت های تازه تیر 1402

آرین پارس موتور پول لاماری ایما را غیر قانونی می گیرد؟ / بخشنامه فروش تازه

چانگان UNI-V هیبرید سدان اختصاصی پارس خودرو / آنالیز تخصصی

منبع: بیت ران

به "شرایط فروش محصولات کرمان موتور ویژه متقاضیان سامانه یکپارچه اعلام شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "شرایط فروش محصولات کرمان موتور ویژه متقاضیان سامانه یکپارچه اعلام شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید