شیائومی ردمی نوت 8T در تصاویر جدید دیده شد

به گزارش وبلاگ بخار، گوشی شیائومی ردمی نوت 8 یکی از محبوب ترین گوشی های حال حاضر است که توانایی های زیادی دارد و با قیمت مقرون به صرفه نیز به بازار عرضه شده است. اما این گوشی یک نقطه ضعف بزرگ دارد و آن نبود پشتیبانی از NFC است. حالا به نظر می رسد یک نسخه جدید از این گوشی با نام ردمی نوت 8T در حال ساخت است که دارای NFC نیز خواهد بود. البته این گوشی هنوز معرفی نشده اما چند عکس جدید از این محصول لو رفته است. در این عکس ها، برچسبی که روی نمایشگر قرار می گیرد و بعضی اطلاعات گوشی روی آن نوشته شده نیز قابل مشاهده است.

شیائومی ردمی نوت 8T در تصاویر جدید دیده شد

این تصاویر، بعضی تعیینات کلیدی ردمی نوت 8T را فاش نموده اند. برای مثال این گوشی نیز مثل ردمی نوت 8 دارای نمایشگر 6.3 اینچی خواهد بود که با پوشش گوریلا گلس 5، محافظت می گردد. پردازنده محصول نیز قرار است مثل ردمی نوت 8 همان اسنپدراگن 665 باشد و این محصول، از یک باتری 4000 میلی آمپری نیرو خواهد گرفت. یک چینش چهارتایی دوربین هم در بخش پشتی محصول قرار گرفته است. یک دوربین به صورت اختصاصی برای عکاسی ماکرو خواهد بود. یک دوربین اولترا واید هم در بخش دیده می گردد و دوربین اصلی 48 مگاپیکسلی نیز همچنان در این گوشی حاضر خواهد بود. همچنین اشاره ای به دوربین چهارم نشده که چه کاربردی خواهد داشت اما احتمالا درست مثل ردمی نوت 8، این دوربین برای سنجش عمق میدان در عکس های پرتره کاربرد خواهد داشت.

یک تصویر از بسته بندی این گوشی نیز منتشر شده که در آن شاهد یک کیس شفاف هم هستیم. شارژر دستگاه نیز سرعت 18 واتی خواهد داشت و یک کابل USB برای شارژ در بسته بندی محصول واقع شده است. خبری از هدفون نیست که البته با توجه به برچسب قیمتی ارزان این گوشی، چندان دور از ذهن نبود. همچنین پریز شارژر این گوشی از نوع اروپایی است که به نظر می رسد کشورهای اروپایی، اولین مقصدی خواهند بود که ردمی نوت 8T در آن عرضه می گردد. همچنین منبعی که این تصاویر را منتشر نموده، قیمت نسخه پایه این گوشی که رم چهار گیگابایتی و حافظه داخلی 64 گیگابایتی دارد را نیز لو داده و گفته که این مدل با قیمت 199 یورو عرضه خواهد شد.

هنوز تعیین نیست چه زمانی ردمی نوت 8T به صورت رسمی معرفی خواهد شد. اما با توجه به اینکه تصاویر این گوشی و بسته بندی آن منتشر شده، به نظر می رسد خیلی زود شاهد عرضه این محصول خواهیم بود. شما درباره گوشی های شرکت ردمی که زیرمجموعه شیائومی است، چه فکر می کنید؟

منبع: GSMArena

منبع: دیجیکالا مگ

به "شیائومی ردمی نوت 8T در تصاویر جدید دیده شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "شیائومی ردمی نوت 8T در تصاویر جدید دیده شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید