طلای کاراته قهرمانی آسیا بر گردن دهقان زاده

به گزارش وبلاگ بخار، در ادامه نخستین روز نوزدهمین دوره مسابقات کاراته قهرمانی آسیا، بهنام دهقان زاده نماینده وزن 55- کاراته کشورمان با فزونی 6 بر 4 مقابل عمر شقرا از اردن به نخستین مدال طلای کاراته ایران رسید.

طلای کاراته قهرمانی آسیا بر گردن دهقان زاده

بهنام دهقان زاده در این مسابقات، ابتدا با نتیجه 5 بر 2 ارزوف سویت گلیف از ترکمنستان را شکست داد و در ادامه با نتیجه 8 بر صفر مقتدرانه نماینده سریلانکا را پشت سر گذاشت تا راهی ملاقات نیمه نهایی گردد .

نماینده وزن 55- آقایان کشورمان در ملاقات نیمه نهایی با نتیجه 14 بر 5 مقابل نماینده میزبان به پیروزی رسید و با اقتدار راهی فینال مسابقات قهرمانی آسیا شد.

پیش از این فاطمه صادقی و ابوالفضل شهرجردی در کاتای انفرادی بانوان و آقایان و امیر مهدی زاده در وزن 67- کیلوگرم کومیته به مدال برنز رسیده بودند و آتوسا گلشادنژاد نیز در وزن 61- کیلوگرم با شکست رقبای خود فینالیست شده بود و قرار است تا دقایقی دیگر در ملاقات نهایی به روی تاتامی برود.

بعلاوه لیلا برجعلی نماینده وزن 68+ کیلوگرم کشورمان در دور نخست با نتیجه یک بر صفر از سد نماینده مالزی گذشت، اما در ادامه با شکست 2 بر یک مقابل نماینده اندونزی از دور مسابقات کنار رفت.

دومین دوره مسابقات پاراکاراته و نوزدهمین دوره رقابت های قهرمانی آسیا 2023، از امروز (آدینه 30 تیر) در ملاکا مالزی شروع شده است و تا روز یکشنبه یک مرداد ماه ادامه خواهد داشت.

منبع: فرارو

به "طلای کاراته قهرمانی آسیا بر گردن دهقان زاده" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "طلای کاراته قهرمانی آسیا بر گردن دهقان زاده"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید