عملیات احداث دومین پایگاه فوریت های پزشکی در تکاب آغاز شد

به گزارش وبلاگ بخار، عملیات اجرایی احداث دومین پایگاه فوریت های پزشکی اورژانس 115 تکاب با 20 میلیارد ریال اعتبار عصر چهارشنبه با حضور فرماندار و جمعی از مسوولان محلی آغاز شد.

عملیات احداث دومین پایگاه فوریت های پزشکی در تکاب آغاز شد

مدیر شبکه بهداشت و درمان تکاب در آیین کلنگ زنی و شروع ساخت این پایگاه فوریت های پزشکی گفت: این پایگاه با عنوان مدافعان سلامت در منطقه شریف آباد این شهر با مشارکت معادن فعال سنگ با زیربنای 150 مترمربع احداث خواهد شد.

عباس بایرام زاده گفت: زمین این پایگاه فوریت های پزشکی از طریق اهالی اهدا شده و 2 معدن سنگ تکاب نیز هزینه احداث آن را بر عهده گرفته اند.

بایرام زاده با بیان اینکه احداث پایگاه اورژانس در منطقه شریف آباد تکاب موجب پوشش بهتر و کاهش زمان امدادرسانی می شود، گفت: دسترسی آسان به خدمات اورژانس در این منطقه پرتردد با احداث دومین پایگاه فوریت های پزشکی محقق می شود.

مدیر شبکه بهداشت و درمان تکاب گفت: این پایگاه روستا های راستا دیواندره و سقز را هم پوشش می دهد و موجب افزایش سرعت و کیفیت ارائه خدمات درمانی به شهروندان خواهد شد.

بایرام زاده می گوید: در زمان حاضر یک پایگاه فوریت پزشکی جواب گوی نیاز های درمانی مردم نیست و ارائه خدمات درمانی از پایگاه شماره یک به این منطقه سخت و زمان بر است.

وبلاگ بخار آذربایجان غربی ارومیه

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

به "عملیات احداث دومین پایگاه فوریت های پزشکی در تکاب آغاز شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "عملیات احداث دومین پایگاه فوریت های پزشکی در تکاب آغاز شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید