فراخوان سازمان هواپیمایی کشوری برای تدوین نقشه راه حمل ونقل هوایی

به گزارش وبلاگ بخار، سازمان هواپیمایی کشوری برای تدوین نقشه راه صنعت حمل و نقل هوایی و برون رفت از مسائل این صنعت فراخوانی صادر کرد.

فراخوان سازمان هواپیمایی کشوری برای تدوین نقشه راه حمل ونقل هوایی

به گزارش وبلاگ بخار، سازمان هواپیمایی کشوری در این فراخوان آورده است: صنعت حمل و نقل هوایی کشور پس از پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی، علیرغم مسائل و تحریم های همه جانبه با اتکا به توان داخل و کوشش بی شائبه دست اندرکاران به موفقیت های چشمگیری دست یافته است که با برنامه ریزی دقیق تر و بهره مندی از نقطه نظرات متخصصین این صنعت، بی شک پویایی و تحرک بیشتری خواهد یافت.

سازمان هواپیمائی کشوری بعنوان متولی و سیاست گذار صنعت حمل و نقل هوایی کشور در نظر دارد با هماهنگی دستگاه های ذیربط در دولت و همکاری مجلس شورای اسلامی، نقشه راه برون رفت صنعت از معضلات و مسائل کنونی و استفاده کامل از پتانسیل داخلی را تدوین و به تصویب مراجع ذیصلاح برساند.

در ادامه این فراخوان آمده است که از همه اندیشمندان، فرهیختگان و صاحب نظران حوزه حمل و نقل هوایی کشور درخواست می گردد پیشنهادات خود را حداکثر تا تاریخ 25 اسفند ماه امسال برای روابط عمومی سازمان هواپیمایی کشوری به آدرس ایمیل [email protected] ارسال کنند. گفتنی است از ارائه دهندگان پیشنهادات برتر به نحو شایسته تقدیر بعمل خواهد آمد.

منبع: خبرگزاری ایسنا

به "فراخوان سازمان هواپیمایی کشوری برای تدوین نقشه راه حمل ونقل هوایی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "فراخوان سازمان هواپیمایی کشوری برای تدوین نقشه راه حمل ونقل هوایی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید