قیمت خانه در ایوانک تهران، آپارتمان های بزرگ متراژ چقدر قیمت خوردند؟

به گزارش وبلاگ بخار، ایوانک محله ای در مجاورت شهرک غرب و واقع در منطقه دو شهرداری تهران است. آپارتمان های این منطقه علاوه بر میانگین بالای قیمت، بزرگ متراژ هم هستند. اما کف و سقف قیمتی در محله ایوانک متری چند میلیون تومان است؟

قیمت خانه در ایوانک تهران، آپارتمان های بزرگ متراژ چقدر قیمت خوردند؟

به گزارش تجارت نیوز، ایوانک نام محله ای در منطقه دو تهران است. این محله از شمال با بلوار دادمان، بلوار فرحزادی و خیابان زرافشان شمالی، از شرق با خیابان حسن سیف، میدان صنعت، بلوار پاک نژاد و بزرگراه شیخ فضل الله و از جنوب با بزرگراه همت محدود شده است. ایوانک بعلاوه در کنار محله های شهرک آزمایش، شهرک غرب، مرزداران، کوی نصر، پونک و سپهر قرار گرفته است.

با این اوصاف و دسترسی های فراوان، باید پرسید قیمت خانه در این محله و با این ویژگی ها چقدر است؟

قیمت آپارتمان در محله ایوانک

متراژ آپارتمان در محله ایوانک بالاست و خریداران غالبا نمی توانند خانه هایی با متراژ کمتر از 100 متر پیدا نمایند. بعلاوه مشاوران املاک می گویند کف قیمت آپارتمان در محله از متری 100 میلیون تومان آغاز می گردد و تا سقف 250 میلیون تومان نیز می رسد.

قیمت مسکن در این محله به علت محل قرارگیری مناسب و دسترسی گسترده آن از میانگین بالایی برخودار است.

دسترسی محله ایوانک

محله ایوانک به علت نزدیکی به بزرگراه یادگار امام دسترسی بسیار خوبی به سایر محله های تهران دارد. بعلاوه به علت نبود طرح زوج و فرد در این محدوده ساکنین محله می توانند از اتومبیل شخص خود برای تردد بین سایر محله ها استفاده نمایند.

یکی دیگر از ویژگی های شاخص محله ایوانک، وجود فضای سبز محله است؛ به گونه ای که با حضور در محله ایوانک، گویی بام سبز تهران را می توان مشاهده کرد.

افراد در این محله با وجود ساختمان ها و واحد های تجاری و اداری، متوجه کمبود فضای سبز نمی شوند. وجود دو بوستان بزرگ نهج البلاغه و خوارزم در محل بر این ویژگی می افزاید. بعلاوه کوچه ای که پارک خوارزم در آن واقع شده است و به همین نام معروف است.

کنار خانه های ویلایی، قناتی نیز دیده می گردد که هنوز نفس می کشد. به گفته اهالی قدیمی، این قنات سرچشمه تشکیل هسته اولیه محله ایوانک بوده است.

منبع: فرارو

به "قیمت خانه در ایوانک تهران، آپارتمان های بزرگ متراژ چقدر قیمت خوردند؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "قیمت خانه در ایوانک تهران، آپارتمان های بزرگ متراژ چقدر قیمت خوردند؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید