قیمت میوه های تنظیم بازاری شب عید

به گزارش وبلاگ بخار، معاون هماهنگی امور مالی استانداری تهران در تشریح قیمت میوه تنظیم بازاری شب عید گفت: برای ایام عید نوروز هر کیلو پرتقال 9هزار تومان، سیب قرمز 11هزار تومان و سیب زرد 12 هزار تومان عرضه خواهد شد.

قیمت میوه های تنظیم بازاری شب عید

به گزارش ایسنا، حشمت اله عسگری در تشریح تمهیدات استانداری تهران برای بازار شب عید و عرضه میوه تنظیم بازاری در سطح استان گفت: ذخیره کالا های اساسی به مقدار کافی در انبار ها اجرا شده است و از این بابت جای نگرانی نیست. 3 هزار تن پرتقال و 1800 تن سیب برای این ایام ذخیره شده که بر اساس نظرات کارشناسی اعضای ستاد تنظیم بازار استان تهران قیمت هر کیلو پرتقال 9هزار تومان، سیب قرمز 11هزار تومان و سیب زرد 12 هزار تومان معین شده که در سطح استان عرضه خواهد شد.

وی درباره نظارت بر عرضه کالا ها در این ایام نیز گفت: تیم های گشت و نظارت متشکل از دستگاه های اجرایی و نظارتی نسبت به فعال سازی گشت های کشیک اقدام و تمهیدات نظارتی را تشدید نموده اند. بی تردید اصلاح و نظارت بیشتر بر شبکه توزیع، دسترسی عموم مردم به کالا های اساسی را تسهیل و قیمت ها در سطح بازار را متعادل خواهد نمود.

معاون هماهنگی امور مالی استانداری تهران تاکید نمود: برخورد قانونی بامتخلفان و اخلال گران بازار با جدیت در دستور کار دستگاه های نظارتی استان قرار گرفته است و با هرگونه احتکار کالا و افزایش نامتعارف قیمت ها بر اساس قانون برخورد خواهد شد.

منبع: فرارو

به "قیمت میوه های تنظیم بازاری شب عید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "قیمت میوه های تنظیم بازاری شب عید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید