مقایسه هزینه های فیلیمو و نماوا

به گزارش وبلاگ بخار، خبرنگاران- اشتراک شش ماهه نماوا 395 هزار تومان قیمت دارد. این گران ترین اشتراک نماوا محسوب می گردد و هزینه همین گزینه در فیلیمو به 385 هزار تومان می رسد. اشتراک های یک ماهه در این دو سرویس مقرون به صرفه ترین انتخاب ها هستند. فیلیمو بابت این اشتراک ها تقریبا 100 هزار تومان دریافت می نماید و نماوا 95 هزار تومان. فیلیمو و نماوا دستگاه های خود را که به تلویزیون متصل می شوند، به وسیله دیجی کالا تقریبا یک میلیون و 500 هزار تومان می فروشند. یعنی هزینه های خرید دستگاه و اشتراک های این دو سرویس تقریبا فرقی ندارد، اما مهمترین تفاوت استفاده از فیلیمو و نماوا نحوه محاسبه حجم ترافیک است. استفاده از نماوا برای مشترکان شاتل رایگان خواهد بود و برای مشترکان دیگر اپراتور ها به صورت نیم بها محاسبه می گردد، اما در فیلیمو خبری از تضمین محاسبه ترافیک نیم بها برای کاربران وجود ندارد.

مقایسه هزینه های فیلیمو و نماوا

هزینه دستگاه فیلیمو و اشتراک

به گزارش وبلاگ بخار، فیلیمو دستگاه خود را یک میلیون و 500 هزار تومان می فروشد. دستگاهی که فیلیمو باکس نام دارد و به همراه اشتراک سه ماهه فیلیمو در اختیار خریداران قرار می گیرد. در مشخصات این دستگاه 16 گیگابایت حافظه داخلی، اتصال به وای فاوی تا شعاع 100 متر، اندروید 9 و قابلیت نصب تمامی برنامه ها از پلی استور به چشم می خورد.

در سایت فیلیمو و در معرفی این دستگاه به کیفیت تصویر 8K اشاره شده و بخشی هم برای راهنمای کاربری از فیلیمو باکس وجود دارد. فیلیمو برای خرید یا تمدید اشتراک سه گزینه برای مشترکان خود درنظر گرفته و هزینه های آن ها تقریبا بین 385 تا 100 هزار تومان است.

گران ترین گزینه یعنی اشتراک 385 هزارتومانی بابت شش ماه استفاده از فیلم ها و سریال های فیلیمو گرفته می گردد و به این رقم هنگام پرداخت 9 درصد مالیات ارزش افزوده تعلق می گیرد. خرید اشتراک سه ماهه فیلیمو 297 هزار تومان هزینه دارد و اگر برای اولین بار این گزینه را انتخاب کنید، رقم پرداختی تقریبا به نصف می رسد و باید 147 هزار تومان بپردازید. گزینه آخر یعنی اشتراک یک ماهه مقرون به صرفه ترین اشتراک در سایت فیلیمو محسوب می گردد. این یکی تقریبا 100 هزار تومان قیمت دارد و کاربران نو بابت آن تقریبا 70 هزار تومان می پردازند.

نکنه مهم در خرید اشتراک فیلیمو نحوه محاسبه ترافیک مصرفی براساس اپراتور ها محسوب می گردد و در انتهای صفحه مربوط به خرید اشتراک فیلیمو اشاره شده این سرویس اشتراکی پخش آنلاین تضمینی بابت محاسبه ترافیک نیم بها برای کاربران خود نخواهد داشت و این موضوع به سیاست های اپراتور های مختلف بستگی خواهد داشت.

هزینه خرید اشتراک فیلیمو

اشتراک

هزینه

شش ماهه

384 هزار تومان

سه ماهه

297 هزار تومان

یک ماهه

99 هزار تومان

هزینه دستگاه نماوا و اشتراک

دستگاه نماوا حدود یک میلیون و 400 هزار تومان قیمت دارد. دستگاهی که به نام نماوا تی وی فروخته می گردد و با اتصال آن به تلویزیون، می توانید به فیلم ها و سریال ها دسترسی داشته باشید. البته رقم یک میلیون و 400 هزار تومان علاوه بر خود دستگاه، بابت اشتراک یک ساله نماوا هم گرفته می گردد و حجم اینترنت مصرفی به شکل نیم بها خواهد بود.

در مشخصات این دستگاه، حافظه داخلی 16 گیگابایت و رم دو گیگ نوشته شده و ریموت هوشمند، کابل HDMI و کارت گارانتی به عنوان اقلام همراه آن معرفی شده اند. در سایت نماوا درحالی هزینه خرید این مدل با احتساب تخفیف 890 هزار تومان نوشته شده که با کلیک کردن روی لینک خرید، با رقم یک میلیون و 460 هزار تومانی روبرو می شوید. اگر دستگاه نماوا تی وی را داشته باشید و برای خرید اشترا ک اقدام کنید آنوقت سه گزینه خواهید داشت.

شش ماهه، سه ماهه و یک ماهه. اشتراک شش ماه گران ترین انتخاب است و هزینه خرید آن بدون احتساب 9 درصد مالیات بر ارزش افزوده، 395 هزار تومان خواهد بود. نماوا اشتراک سه ماه را با قیمت 275 هزار تومان می فروشد که این رقم با 30 درصد تخفیف بابت تمدید اشتراک به 192 هزار و 500 تومان می رسد. اشتراک یک ماهه نیز که مقرون به صرفه ترین انتخاب است، 95 هزار تومان فروخته می گردد.

اگر برای اولین بار این اشتراک را بخرید، 35 درصد تخفیف خواهید داشت و رقم پرداختی به حدود 62 هزار تومان کاهش پیدا می نماید. نماوا زیرمجموعه شاتل محسوب می گردد استفاده از آن برای مشترکان شاتل رایگان خواهد بود. حجم ترافیک اینترنت برای مشترکان دیگر اپراتور ها نیز به صورت نیم بها محاسبه می گردد.

هزینه خرید اشتراک نماوا

اشتراک

هزینه

شش ماهه

395 هزار تومان

سه ماهه

275 هزار تومان

یک ماهه

95 هزار تومان

منبع: فرارو

به "مقایسه هزینه های فیلیمو و نماوا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مقایسه هزینه های فیلیمو و نماوا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید