نکونام: بی دقتی کار دست مان داد و در یک بازی بدون موقعیت گل خوردیم، هیچ تیمی نمی تواند ما را در اهواز شکست دهد

به گزارش وبلاگ بخار، سرمربی تیم فوتبال فولاد خوزستان مدعی شد تیمش در مصاف با تراکتور تبریز مستحق کسب سه امتیاز بوده، اما با بی دقتی به آن نرسیده است.

نکونام: بی دقتی کار دست مان داد و در یک بازی بدون موقعیت گل خوردیم، هیچ تیمی نمی تواند ما را در اهواز شکست دهد

به گزارش وبلاگ بخار، جواد نکونام پس از تساوی یک - یک تیمش مقابل تراکتور تبریز گفت: با توجه به برنامه ای که داشتیم زود به گل رسیدیم و دو موقعیت دیگر داشتیم که می توانستیم 3 بر صفر شویم، ولی بی دقتی کار دست مان داد و بازی یک - یک شد.

وی درباره نیمه دوم اشاره نمود: در نیمه دوم نیز بازی یکطرفه بود و تیم حریف فقط به دنبال اشتباهات تیم ما بود که بتواند ضربه بزند. بازی یکطرفه بود، ولی نتوانستیم نتیجه را حفظ کنیم و ساده لوحانه گل خوردیم. در صحنه گل تمرکز خط دفاعی ما به هم ریخت و باعث شد در یک بازی بدون موقعیت، گل دریافت کنیم. در این بازی فقط در یک صحنه دروازه ما تهدید شد و بازی تماماً در کنترل ما بود.

سرمربی فولاد خوزستان در ادامه یادآور شد: تراکتور در نیمه دوم وقت تلف کرد و حتی گلر و بازیکنان دیگر این تیم کارت زرد دریافت کردند. تراکتور تیمی بود که در آسیا از گروهش صعود نموده است، ولی ما توانستیم اینجا این تیم را اذیت کنیم. نکته دیگر این است که ما 20 بازی متوالی است که در اهواز شکست نخورده ایم. آخرین باخت ما در فولاد آره نا به خیلی وقت پیش برمی گردد و هیچ تیمی نمی تواند ما را در اینجا شکست دهد. تیم ها در اهواز برای شکست نخوردن مقابل ما وارد زمین می شوند و دفاعی کار و وقت تلف می نمایند.

نکونام همچنین خاطر نشان کرد: داور نیز در این بازی فوتبالی - سیاسی سوت زد و بازی را کنترل کرد. داور مدام سوت می زد و آوانتاژ ها را خطا اعلام می کرد تا بازی متوقف گردد. داور در برخوردها الکی بازی را نگه می داشت تا کار را کنترل کند. داور این موضوع را بلد بود تا بازی مساوی گردد. او خیلی سیاست مدارانه کار کرد.

وی ادامه داد: در این بازی اینقدر وقت تلف کردند که حد و اندازه ندارد و بازیکنانم از این موضوع عصبی شده بودند. بازی دست ما و شرایط به نفع مان بود. خدا را شکر می کنم شرایطی را به وجود آوریم که تیم ها مقابل ما دفاع می نمایند و از کسب یک امتیاز شادمان هستند. امروز نیز بعد از بازی با تساوی تیم حریف خیلی شادمان شد.

نکونام یادآور شد: تراکتوری ها از اول فصل خیلی پول به صورت ریالی و دلاری خرج نموده اند و همه می دانیم این تیم شرایط خاصی را داشته است. تیم ما توانست تیم خوب و با احترام تراکتور را امشب تحت فشار بگذارد. البته فوتبال همین است و قرار نیست ما همه بازی ها را ببریم و قرار هم نیست همه بازی را ببازیم.

سرمربی فولاد در ادامه با اشاره به فشردگی بازی ها توضیح داد: از زمانی که در پلی آف لیگ قهرمانان بازی کردیم تا الان استراحت نداشتیم و مدام مصدوم می دهیم. امروز نیز زبیر نیک نفس دوباره مصدوم شد. فرشاد احمد زاده تازه سه جلسه بود که با ما تمرین می کرد، ولی او را به زمین فرستادیم. پاتوسی را نیز در زمین چمن مصنوعی نساجی از دست دادیم. بازیکنان مصدوم زیادی داریم که یا تازه مصدوم شده اند و یا تازه مصدومیت شان رفع شده است. ما همواره باید با 13، 14 بازیکن پشت سر هم بازی کنیم. فدراسیون فوتبال زحمت کشید و پنجره نقل وانتقالاتی ما را بست تا ما الان به این وضع دچار شویم. شرایط به حدی حاد است که اگر بازیکنی سرما بخورد ما عزا می گیریم.

نکونام یادآور شد: شرایط پرفشاری برای ما به وجود آمده است و بازیکنانم یک به یک مصدوم می شوند. خودتان می دانید در این لیگ طاقت فرسا و گرمای اهواز ما چه کار سختی داریم. در این شرایط احتیاج به بازیکن داریم، ولی امیدوارم در تعطیلات به تیم استراحت بدهیم و بتوانیم خودمان را برسانیم.

وی ابراز داشت: نکته ای که دوست دارم اشاره کنم داوری این بازی بود. او خیلی خوب بازی را کنترل کرد تا بازی به ضرر تیم ما تمام گردد. من خودم فوتبالیست بوده ام و می دانم داور اگر بخواهد بازی را بخواباند چطور این کار می نماید. داور بازی را کنترل کرد و وقت هایی را که باید گرفته می شد، به نفع تیم حریف داد. در حالی که با انجام تعویض ها و توقف ها معمولاً در همه بازی ها پنج دقیقه وقت تلف شده گرفته می گردد در این بازی با این همه برخورد و وقت کشی و تایم استراحت، فقط یک دقیقه بیشتر گرفته شد.

سرمربی فولاد در سرانجام اضافه نمود: معین بود که داور بازی را برای تیم تراکتور کنترل کرد تا بازی با فرایند و سرعتی که ما می خواهیم پیش نرود. من به داور گفتم شما وقت تیم ما را روی هر خطا نکش. داور در هر خطا با بازیکنان حرف می زد. سه دقیقه وقت بازی هم تلف می شد، چون گلر آنها می خواست با داور بحث کند. این مشکل من نیست و داور باید بازی را ادامه دهد. بازیکن روی زمین افتاده، ولی بعد از یک دقیقه داور سوت می زند تا ببیند چه شده است. اینها زرنگی هایی است که در داوری وجود دارد. آقای ترابیان در بازی با نفت مسجدسلیمان برای ما بد قضاوت کرد و امروز هم قضاوت بدی داشت.

منبع: خبرگزاری تسنیم

به "نکونام: بی دقتی کار دست مان داد و در یک بازی بدون موقعیت گل خوردیم، هیچ تیمی نمی تواند ما را در اهواز شکست دهد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نکونام: بی دقتی کار دست مان داد و در یک بازی بدون موقعیت گل خوردیم، هیچ تیمی نمی تواند ما را در اهواز شکست دهد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید