نگاهی به کسب و کار یک شرکت خلاق ، کسب درامد میلیون دلاری به وسیله آموزش بازی

به گزارش وبلاگ بخار، یک شرکت پیروز شده با استفاده از آموزش بازی های دیجیتال به کاربران میلیون ها دلار درامد زایی کند. این شرکت که Learn2Play نام دارد، شامل یک پلتفرم آموزشی است که مردم را برای بازی های مختلف آماده می نماید.

نگاهی به کسب و کار یک شرکت خلاق ، کسب درامد میلیون دلاری به وسیله آموزش بازی

به گزارش سرویس آی تی و فناوری انتخاب، بسیاری از بازی های دیجیتال در دنیا واقعی طرفدارانی پرشمار دارند. این بازی های دیجیتال، به شیوه ای طراحی شده اند که بازیکنان گاهی به آنها معتاد می شوند. بنابراین، شرکت بازی Learn2Play در کوشش است تا مهارتهایی را به مردم بیاموزد که می توانند در بازی های ویدیویی و سپس در زندگی واقعی پیاده نمایند.

جالب است بدانید این شرکت هم اکنون بیش از 50 کشور دنیا را پوشش می دهد و به گفته طراحان این سیستم آموزش بازی، تفاوت بین سایر بازی های ویدئویی و eSports این است که این سیستم فقط برای سرگرم نمایندگی نیست.

در ماه دسامبر شرکت Learn2Play نقطه عطف مهمی را با بیش از یک میلیون کاربر تجربه کرد. این موضوع منجر به افزایش 2/1 میلیون دلاری سرمایه شد و البته کپی رایت در مسابقات eSportsبه بیش از 200 میلیون دلار در امسال رسیده است. موفقیت این شرکت به طور قابل توجهی نشان دهنده رشد انفجاری صنعت خودرو است.

بنیانگذار این شرکت ماکسیم دروال در این خصوص می گوید: من هیچوقت علاقمند به ورزش نبوده و نیستم و حتی یک بازیکن هم نیستم. اما فرصت کسب و کار بزرگ در این بازار را مناسب دیدم.

منبع: انتخاب

به "نگاهی به کسب و کار یک شرکت خلاق ، کسب درامد میلیون دلاری به وسیله آموزش بازی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نگاهی به کسب و کار یک شرکت خلاق ، کسب درامد میلیون دلاری به وسیله آموزش بازی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید