هزینه کرد 11 هزار میلیارد تومان اعتبار در کردستان

به گزارش وبلاگ بخار، استاندار کردستان گفت: که بر اساس گزارش بودجه سال گذشته، بیش از 11 هزار میلیارد تومان در بخش های مختلف استان هزینه شده است.

هزینه کرد 11 هزار میلیارد تومان اعتبار در کردستان

اسماعیل زارعی کوشا در ششمین جلسه شورای برنامه ریزی و توسعه استان کردستان که با دو دستور کار تفریغ بودجه سال 1400 و احداث پایانه صادراتی محصولات کشاورزی و امنیت غذایی برگزار گردید به گزارش نتیجه اجرای بودجه درسال 1400 به وسیله دیوان محاسبات استان اشاره نمود و گفت: در سال گذشته 11 هزار میلیارد تومان اعتبار در حوزه های گوناگون و برای توسعه استان هزینه شده است و این در حالی است که عایدی های حاصل شده از منابع مختلف در داخل استان 2 هزار و 100 میلیارد تومان بوده است.

استاندار کردستان با بیان اینکه باید کوشش کنیم تا ظرفیت های عایدیی استان را شناسایی و افزایش دهیم، گفت: به هر میزان ظرفیت های عایدیی استان افزایش پیدا کند امکان به بهره برداری رساندن پروژه های عمرانی و زیرساختی بیشتر خواهد بود.

او از مدیران دستگاه های اجرایی خواست تا شناخت بیشتری از ظرفیت های بودجه داشته باشند و اگر ضروری است در این خصوص جلسات و کارگاه های آموزشی بیشتری برگزار نمایند.

استاندار کردستان بعلاوه در مورد احداث پایانه صادراتی محصولات کشاورزی در مرز باشماق گفت: پایانه های مختلفی در کشور در این رابطه فعال هستند و ضروری است نحوه کار و نوع تعامل دستگاه های مختلف در آن پایانه آنالیز گردد و بر اساس تجربیات آنان در مرز باشماق نیز روند احداث پایانه صادرات محصولات کشاورزی در مرز اجرایی و عملیاتی گردد.

او در ادامه به مصوبات معطل مانده از سالیان قبل در کارگروه امور زیربنایی و تشکیل کمیته ای برای آنالیز آن ها اطلاع داد و گفت:در این کمیته 397 مصوبه آنالیز شده که 29 مصوبه از آن ها نیازمند طرح و تصمیم گیری شورای برنامه ریزی و توسعه استان است که در جلسه آینده این شورا در مورد آن ها تصمیم گیری می گردد.

وبلاگ بخار کردستان سنندج

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

به "هزینه کرد 11 هزار میلیارد تومان اعتبار در کردستان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "هزینه کرد 11 هزار میلیارد تومان اعتبار در کردستان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید