هوا گرم تر می شود ، بارش پراکنده و وزش باد شدید در 6 استان؛ امروز و فردا ، 5 روز گرد و خاکی در این منطقه ها کشور

به گزارش وبلاگ بخار، سازمان هواشناسی از افزایش دمای هوا در کشور طی 5 روز آینده و همچنین بارش پراکنده باران، وزش باد شدید و خیزش گرد و خاک در نقاط مختلف کشور خبر داد.

هوا گرم تر می شود ، بارش پراکنده و وزش باد شدید در 6 استان؛ امروز و فردا ، 5 روز گرد و خاکی در این منطقه ها کشور

به گزارش وبلاگ بخار، سازمان هواشناسی کشور براساس تحلیل آخرین نقشه های پیش یابی هواشناسی گفت که طی 5 روز آینده در اغلب منطقه ها کشور جوی آرام همراه با افزایش نسبی دما پیش بینی می شود.

امروز در ساعات بعدازظهر و اوایل شب در شمال آذربایجان غربی ، شمال و شرق آذربایجان شرقی ، اردبیل ، ارتفاعات البرز، کرمان و سیستان و بلوچستان رشد ابر و بارش پراکنده گاهی رعدوبرق و وزش باد شدید موقت رخ خواهد داد.

یکشنبه در شمال استان های آذربایجان شرقی ، آذربایجان غربی و اردبیل و جنوب سیستان و بلوچستان، دوشنبه در نیمه شمالی استان های آذربایجان شرقی و اردبیل به ویژه در ساعات بعدازظهر و اوایل شب رگبار و رعدوبرق ، وزش باد شدید موقت و در منطقه ها مستعد گردوخاک پیش بینی می شود.

سه شنبه در سواحل دریای خزر و خراسان شمالی بارش پراکنده گاهی وزش باد رخ خواهد داد.

در 5 روز آینده بعضی نقاط شرق ، جنوب غرب و دامنه های جنوبی البرز در بعضی ساعات وزش باد شدید گاهی همراه با گردوخاک را تجربه خواهند کرد.

امروز دریای خزر و تا یکشنبه خلیج فارس ، غرب تنگه هرمز و شرق دریای عمان مواج و متلاطم است .

منبع: همشهری آنلاین

به "هوا گرم تر می شود ، بارش پراکنده و وزش باد شدید در 6 استان؛ امروز و فردا ، 5 روز گرد و خاکی در این منطقه ها کشور" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "هوا گرم تر می شود ، بارش پراکنده و وزش باد شدید در 6 استان؛ امروز و فردا ، 5 روز گرد و خاکی در این منطقه ها کشور"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید