پوستر رسمی آنر 60 از طراحی مدور دوربین دوگانه آن خبر می دهد

به گزارش وبلاگ بخار، گوشی های آنر 50 در ماه ژوئن (بهمن ماه 99) معرفی شدند و این شرکت چینی تا حالا از قبال این محصول به فروش خوبی دست یافته است. بنابراین آنر زمانی برای تلف کردن ندارد و در حال آماده سازی جانشین آنر 50 یعنی آنر 60 است که به نظر می رسد اول دسامبر (10 آذر) از آن رونمایی شود. پوستر رسمی گوشی های سری آنر 60 منتشر شده و نمای خوبی از قاب پشتی این گوشی را در معرض نمایش گذاشته است.

پوستر رسمی آنر 60 از طراحی مدور دوربین دوگانه آن خبر می دهد

این شرکت قبلا هم از طراحی دوربین دوگانه دایره ای شکل خود در آنر 50 استفاده کرده بود. طبق تصاویر منتشر شده، طراحی آنر 60 ترکیبی از ظاهر آنر 50 و ردمی K40 با یک لنز دوربین در هر دایره بزرگ و یک دوربین اضافی به صورت کاملا مجزا، وسط دو دایره تعبیه شده است. این طور که به نظر می رسد، گوشی های سری آنر 60 به 3 لنز مجهز هستند و یک فلش LED هم در کنار آن ها قرار می گیرد.

آنر بار دیگر به موضوع زیبایی شناختی در طراحی گوشی های خود تأکید زیادی کرده، زیرا این موضوع باعث جلب نظر کاربران و به خصوص جوانان می شود. اگر به تصاویر آنر 60 دقت کنید، قاب پشتی آبی رنگ این گوشی از طراحی براقی بهره می برد که تداعی گر درخشش ستاره ها در فکر کاربران خواهد بود. شرکت آنر هنوز هیچ کدام از مشخصات گوشی های سری آنر 60 را فاش نکرده است.

شایعه های مختلف، مدعی هستند که این گوشی در سه مدل آنر 60، آنر 60 پرو و SE رونمایی می شود. این طور که به نظر می رسد، گوشی های نسل تازه آنر 60 با گوشی های اوپو رینو 7، اوپو رینو 7 پرو و SE رقابت خواهند کرد که تا چند روز دیگر در چین رونمایی می شوند. این احتمال وجود دارد که نسخه های آنر 60 و آنر 60 پرو به قابلیت شارژ سریع 66 واتی مجهز شوند. اما نسخه SE از شارژ سریع 40 واتی بهره خواهد برد.

همان طور که در قسمت بالا هم به آن اشاره شد، نسل قبلی این گوشی ها یعنی آنر 50 در بهمن ماه 99 رونمایی شد. آنر 50 و آنر 50 پرو و آنر 50 SE اولین گوشی های این شرکت هستند که به صورت پیش فرض با پشتیبانی از سرویس موبایل گوگل (GMS) به بازار عرضه شدند. طبیعتا نسخه پرو آنر 50 بهترین و کامل ترین مدل در سری خود به شمار میرود. آنر 50 پرو به صفحه نمایش 6.72 اینچی 10 بیتی AMOLED با لبه های منحنی و رزولوشن FHD+ و رفرش ریت 120 هرتز مجهز است. در پنل جلویی یک جفت دوربین سلفی متشکل از دوربین اصلی 32 مگاپیکسلی و دوربین اولتراواید 12 مگاپیکسلی در برش بیضی شکلی تعبیه شده است.

آنر 50 و آنر 50 پرو مشخصات دوربین یکسانی دارند و لنز های دوربین در دو دهانه مدوّر بزرگ قرار گرفته اند. در دایره بالایی، دوربین اصلی 108 مگاپیکسلی با حسگر 1/1.52 اینچ تعبیه شده است. لنز های دیگر در دایره پایینی یک دوربین 8 مگاپیکسلی اولتراواید و دو ماژول 2 مگاپیکسل برای ثبت تصاویر ماکرو و تشخیص عمق را شامل می شود. آنر با حالت های ویژه Vlog که همزمان از دوربین های جلو و عقب فیلم می گیرد، توجه کاربران زیادی را به این گوشی ها جلب کرده است.

صفحه نمایش نسخه پرو اندازه نمونه برداری لمسی 300 هرتز و سرعت تازه سازی پویایی را دراختیار کاربر قرار می دهد که همین موضوع به افزایش عمر باتری کمک خواهد کرد. افزون بر این، این صفحه نمایش گواهینامه HDR دارد. نسخه پایه آنر 50 به صفحه نمایش 6.57 اینچی با مشخصات مشابه پنل نسخه پرو مجهز و تنها تفاوت آن در پنل جلویی، قرار گرفتن یک دوربین سلفی 32 مگاپیکسلی است.

نسخه پایه و نسخه پرو آنر 50 جزء اولین گوشی های هوشمندی هستند که از تراشه 778G کوالکام استفاده می کنند و پردازنده Kryo 670 به همراه پردازنده گرافیکی Adreno 642L عملکردی شبیه به اسنپدراگون 780G را به ارمغان می آورد. تراشه مذکور با هشت یا دوازده گیگابایت حافظه رم هماهنگ می شود.

بخش نرم افزار این دو گوشی با Magic UI 4.2 مبتنی بر اندروید 11 پشتیبانی خواهد شد. انرژی لازم آنر 50 پرو را باتری 4000 میلی آمپر ساعتی تأمین و از شارژ سیمی 100 وات پشتیبانی می کند، در حالی که باتری نسخه پایه 4300 میلی آمپرساعتی با قابلیت پشتیبانی از شارژ 66 وات است.

از نسخه مقرون به صرفه آنر 50 یعنی SE هم غافل نشویم که به صفحه نمایش 6.78 اینچی LCD تخت با رفرش ریت 120 هرتز مجهز شده که در وسط بالای صفحه نمایش آن، حفره دوربین سلفی با رزولوشن 16 مگاپیکسل قرار گرفته است. تغییر بزرگ نسخه SE در مقایسه با دو مدل دیگر در بخش پردازنده اتفاق افتاده، چرا که آنر 50 SE به تراشه دایمنسیتی 900 مدیاتک مجهز شده که از 8 گیگابایت حافظه رم و 128 گیگابایت حافظه ی ذخیره سازی داخلی بهره می برد.

منبع: GSMArena

منبع: دیجیکالا مگ

به "پوستر رسمی آنر 60 از طراحی مدور دوربین دوگانه آن خبر می دهد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پوستر رسمی آنر 60 از طراحی مدور دوربین دوگانه آن خبر می دهد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید