کاهش میانگین زمان رسیدگی به تخلفات در تعزیرات اردبیل

به گزارش وبلاگ بخار، مدیرکل تعزیرات حکومتی استان اردبیل گفت: میانگین زمان رسیدگی به پرونده ها در تعزیرات حکومتی این استان کاهش یافته است.

کاهش میانگین زمان رسیدگی به تخلفات در تعزیرات اردبیل

علی رحیمی آذر گفت: میانگین مدت زمان رسیدگی به پرونده های تشکیل شده در پنج ماه سال جاری در تعزیرات حکومتی استان به هفت کاهش یافته است.

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان اردبیل می گوید: در پنج ماهه سال جاری در مجموع 6 هزار و 70 فقره پرونده در زمینه های مختلف از سوی دستگاه های متبوع به تعزیرات حکومتی استان ارجاع و به 6 هزار و 28 فقره از آنها رسیدگی و حکم قانونی صادر شده است.

به گفته او، از مجموع 6 هزار و 70 فقره پرونده تخلف مالی تشکیل شده در استان اردبیل، حدود سه هزار پرونده مربوط به عدم درج قیمت، هزار و 114 مورد در رابطه با گرانفروشی، 627 مورد در ارتباط با کم فروشی، 452 مورد مربوط به عرضه خارج از شبکه توزیع، 347 مورد در رابطه با تقلب، و 86 پرونده هم در خصوص احتکار بوده است.

رحیمی آذر می گوید: طی این مدت متخلفان مالی استان اردبیل در این مدت به پرداخت 635 میلیارد ریال جریمه نقدی در حق دولت محکوم شدند.

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان اردبیل گفت: در پنج ماهه سال جاری 2 هزار و 440 مورد بازرسی درقالب گشت مشترک در استان اجرا شده و طی این بازرسی ها برای هزار و 500 واحد پرونده تخلفاتی تشکیل که در مجموع متخلفین از این حیث به بیش از 71 میلیارد ریال جزای نقدی در حق دولت محکوم شدند.

رحیمی آذر می گوید: از ابتدای طرح مردمی سازی یارانه ها، سازمان تعزیرات حکومتی به همراه سایر ارگان های ذیصلاح، افزایش سطح بازرسی ها و نظارت بر قیمت کالاهای اساسی را در اولویت کاری خود قرارداده است.

به گفته او، گشت های مشترک بازرسی به طور مداوم درحال بازرسی از بازار بوده و هرگونه تخلف احتمالی را رصد نموده و با هرگونه تخلف در حوزه های مختلف مالی خصوصا کالاهای اساسی و مایحتاج مردمی بشدت و مطابق با موازین برخورد قانونی می نماید.

وبلاگ بخار اردبیل اردبیل

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

به "کاهش میانگین زمان رسیدگی به تخلفات در تعزیرات اردبیل" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کاهش میانگین زمان رسیدگی به تخلفات در تعزیرات اردبیل"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید