کشته شدن سه محافظ وزیر کشور تونس

به گزارش وبلاگ بخار، منابع خبری تونس از کشته شدن سه نیروی گارد ملی و محافظ وزیر کشور تونس و زخمی شدن دو نفر دیگر در استان القصرین این کشور خبر دادند.

کشته شدن سه محافظ وزیر کشور تونس

به نقل از روسیا الیوم، سه نیروی گارد ملی تونس امروز در حین انجام مأموریت حفاظت از توفیق شرف الدین وزیر کشور تونس در استان القصرین کشته شدند.

نیروهای گارد ملی به همراه وزیر کشور تونس برای تسلیت به خانواده یک مقتول، راهی استان نامبرده بودند که کشته شدند. هنوز گزارشی درباره علت کشته شدن این افراد منتشر نشده است.

در این حادثه، دو نفر از نیروهای گارد ملی تونس نیز زخمی و راهی بیمارستان الجهوی در استان القصرین شدند که شرایط جسمانی یکی از آنها وخیم است.

هشام مشیشی نخست وزیر تونس که به دلیل ابتلا به کرونا در قرنطینه به سر می برد، وزیر کشور تونس را مأمور کرد تا برای عرض تسلیت به خانواده مقتول عقبه الذیبی و اعلام حمایت مادی و معنوی از این خانواده، به استان القصیرین سفر کند.

جسد عقبه الذیبی دختر چوپان تونسی روز یکشنبه گذشته در حالی در منطقه حاسی الفرید استان القصرین کشف شد که سرش از بدنش جدا شده بود.

نجیب الذیبی، دایی مقتول به خبرگزاری تونس (WAT) گفت که برادرزاده 32 ساله او، هنگامی که قصد داشت گوسفندان را به چرا ببرد، توسط یک گروه تروریستی ذبح شد؛ ادعا شده که وی برخی اطلاعات در مورد برخی گروها را به واحدهای امنیتی تونس انتقال داده است. ، ایرنا

منبع: ایران آنلاین

به "کشته شدن سه محافظ وزیر کشور تونس" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کشته شدن سه محافظ وزیر کشور تونس"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید