HTC عرضه گوشی متاورسی خود را به تعویق انداخته است

به گزارش وبلاگ بخار، HTC که روزی روزگاری یکی از بزرگ ترین شرکت ها در بازار موبایل بود، طی سال های اخیر از شکوه گذشته خود فاصله گرفته است. مدتی قبل اعلام شد که این شرکت میخواهد یک گوشی مبتنی بر متاورس را راهی بازار کند ولی حالا به نظر می رسد گوشی موردنظر دیرتر از حد انتظار معرفی خواهد شد.

HTC عرضه گوشی متاورسی خود را به تعویق انداخته است

آخرین گوشی پرچم دار این شرکت U12 پلاس بود که در سال 2018 راهی بازار شد. اما با توجه به فروش بسیار پایین این گوشی، شرکت HTC تصمیم گرفت روی ساخت گوشی های میان رده تمرکز کند. در رابطه با گوشی تازه HTC هم دقیقا تعیین نیست که چطور می خواهد از امکانات متاورس بهره ببرد. در همین زمینه می توانیم به گوشی HTC Exodus 1 اشاره کنیم که در سال 2019 به عنوان یک گوشی مبتنی بر رمز ارز و بلاک چین عرضه شد و در این زمینه از امکانات مختلفی بهره می برد.

اما در حال حاضر ارتباط مستقیمی بین فضای متاوس و گوشی های هوشمند وجود ندارد. بعضی بر این باور هستند که گوشی موردنظر از نظر امکانات واقعیت مجازی و افزوده حرف زیادی برای گفتن خواهد داشت. اما روی هم رفته در خصوص امکانات آن هنوز نمی توانیم صحبت کنیم.

مقر شرکت HTC در تایوان قرار گرفته است و این کشور طی هفته های گذشته با بحران گسترده کورنا دست و پنجه نرم می نماید. ظاهر تاخیر در عرضه این گوشی هم به همین بحران های اخیر تایوان ارتباط دارد. در حالی که طی کل سال 2021 فقط 15 هزار تایوانی به کووید 19 مبتلا شده بودند، اما حالا هر روز 80 هزار تایوانی به این بیماری مبتلا می شوند. چند هفته قبل یکی از روزنامه های تایوانی خاطرنشان کرد که شرکت HTC طی ماه آوریل فقط 7 میلیون دلار عایدی کسب نموده که از سال 2002، کمترین عایدی ثبت شده برای این شرکت محسوب می گردد. با وجود این عایدی بسیار پایین، HTC هنوز شکست را نپذیرفته و به ساخت گوشی های هوشمند ادامه می دهد.

منبع: 9T5Google

منبع: دیجیکالا مگ

به "HTC عرضه گوشی متاورسی خود را به تعویق انداخته است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "HTC عرضه گوشی متاورسی خود را به تعویق انداخته است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید