آشنایی با گران قیمت ترین شکلات های دنیا

به گزارش وبلاگ بخار، شکلات جزو چیزهایی است که در تمام دنیا محبوب است. بیش تر افراد به عنوان هدیه کیک و شکلات های گران قیمت به یک دیگر می دهند. شکلات در شکل ها و میزان های بسیاری وجود دارد . برخی از آنها مقرون به صرفه و قابل دسترس و برخی دیگر گران و دور از فکر می باشند. در این مطلب شما را با گرانترین شکلات های دنیا آشنا خواهیم کرد.

آشنایی با گران قیمت ترین شکلات های دنیا

مجموعه افیشینادو

این شکلات ویژه، برترین گزینه برای افراد سیگاری قهار است که به خوردن دسر و شکلات هم عشق می ورزند. این شکلات در یک برگ سیگار پیچیده شده است که بوی سیگار را در شیرینی به جا می گذارد و در عین حال به مزه محصول آسیب نمی زند.این شکلات ها در یک جعبه روانه بازار شده اند و می توان با پرداخت 275 دلار آن ها را خریداری کرد.این محصول با طعم های مختلفی مانند فندقی، شیری و مغزهای بوداده به بازار ارائه شده است.

دلافی

دلافی محصول سوئیس است. همه دنیا می دانند که نمی توان در برابر شیرینی های کاکائویی سوئیس مقاومت کرد و هیچ کسی نمی تواند از خوردن آن ها دست بکشد. این شکلات مخصوصا با نام ترافل طلایی در دنیا شناخته می گردد و از شکلات گرند کرو (منطقه ای در لیبریا) ساخته می گردد. هم چنین در پوشش هایی طلایی پیچیده شده است که توجه همه را به خود جلب می نماید.قیمت این شیرینی ها بالا و تقریبا 504 دلار است، اما طعم این دسر کاملا ارزش این مقدار هزینه را دارد. شکی نیست که این محصول برترین شکلات سوئیسی در دنیا است.

جعبه جشنواره مزه های میشل کلویزل

این شیرینی های خوشمزه و شیرین به وسیله برند معروف میشل کلویزل ساخته شده اند که از سال 1948 در زمینه دسرهای شکلاتی کار می نماید. جعبه این شیرینی ها با قیمت بالای تقریبا 895 دلار روانه بازار شده است.اما شگفت انگیزترین چیز درباره این جعبه آن است که تقریبا 400 تکه دسر با شکل های مختلف دارد و برای هرکسی متفاوت و زیبا است. معروف است که این شکلات، روز افراد را به برترین و خوشمزه ترین روز تبدیل می نماید.

شکلات های طلا و الماس

نام این دسر بسیار مجذوب نماینده است و بیش تر برای بعضی مناسبت های ویژه زندگی شناخته می گردد. عمدتا به عنوان هدیه پیشنهاد ازدواج و تولد برای افراد خاص استفاده می گردد. نام این شیرینی ها کاملا ویژه بودن این محصول را توصیف می نماید چراکه حاوی 22 قیراط طلا و نقره خالص هستند که طعم این شیرینی ها را بهبود می دهد.قیمت این دسرها بالا است زیرا مواد گران بهایی در آن ها استفاده شده است، ازاین رو یک جعبه آن 1250 دلار است.

شکلات ویسپا با پوشش طلایی

ویسپا طلایی یک شیرینی کاکائویی بسیار معروف روی زمین است و به وسیله شرکت شناخته شده کدبری ساخته شده است که در دنیای شکلات نام بسیار معروفی است.این شرکت به خاطر فراوری دسرهای خوشمزه در سراسر دنیا معروف است.این محصول با طراحی زیبا یکی از لوکس ترین شکلات ها است که با قیمت بالای تقریبا 1628 دلار در بازار موجود است و در ورقه هایی از طلای خوراکی پیچیده شده است که ظاهرش را هم زیباتر ساخته است.

نیپسچایلت شوکولاتیر

این محصول برترین دسر دنیا در نظر گرفته می گردد و به واقع چنین است.چیزی که این شیرینی ها را خوشمزه تر و لوکس تر می نماید، موادی است که در آن به کار رفته است و مطمئنا طعم لذیذشان را در دهان تان باقی خواهند گذاشتند.قیمت این دسر خیلی بالا است که تقریبا 2600 دلار است و هرکسی از عهده پرداخت آن برنمی آید اما معتادان به کاکائو مایل به پرداخت آن هستند.

شکلات های سواروفسکی

وقتی درباره گران قیمت ترین شکلات دنیا حرف می زنیم این محصول یکی از محبوب ترین ها است.بسته بندی و ظاهر کلی آن بسیار لوکس است که کاملا با برچسب قیمت بالای آن هماهنگی دارد.ین شکلات ها نماد واقعی لوکس بودن هستند و ارزش قیمتی که برای آن می پردازید را دارند.این شکلات ها واقعا بسیار گران هستند و هرکسی توانایی خریدشان را ندارد چراکه قیمت آن ها تقریبا 10،000 دلار برای هر جعبه است اما بسیار لذیذ هستند.

تخم مرغ های خالدار طلایی

این محصول محبوب ترین شکلات دنیا است. این محصول به عنوان نماد عالی بودن در نظر گرفته می گردد. این شکلات برای آدم هایی که می خواهند برترین مزه شکلات دنیا را بچشند، برترین گزینه است.این تخم مرغ شکلاتی در حراجی به قیمت تقریبا 11،107 دلار فروخته شد.این شکلات ها در یک نوع شکلات خاص به نام آمادی غوطه ور شده اند که گران ترین شکلات دنیا است.این شکلات از درون با طعم های گوناگون انباشته شده است تا مزه شکلات را تغییر دهد و افراد بتوانند آن را براساس ذائقه شان خریداری نمایند.

شکلات فرازن هوت

این گران قیمت ترین شکلات دنیا اساسا به صورت یخ زده سرو نمی گردد، بلکه بیش تر با دسرهایی مانند شکلات داغ ترکیب شده است. هم چنین در کتاب رکوردهای گینس به عنوان خوشمزه ترین دسر دنیا ثبت شده است.ازبرترین و خوشمزه ترین کاکائوهای دنیا ساخته شده است و در بسیاری از رستوران ها به ویژه در نیویورک سرو می گردد.

لو چاکلت

این محصول برترین و گران قیمت ترین شکلات دنیا است و این را می توان هم از ظاهر و هم از مزه اش فهمید.طراحی این شکلات ها بسیار لوکس است و برای خانم ها بسیار مناسب است.این شکلات با مجموعه ای ویژه ای از الماس ها ساخته شده است. قیمت این شکلات ها 1.5 میلیون دلار است.

منبع: گردشبان

به "آشنایی با گران قیمت ترین شکلات های دنیا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آشنایی با گران قیمت ترین شکلات های دنیا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید