آپدیت تازه ایکس باکس امکان دیدن اچیومنت های مخفی را ممکن می کند

به گزارش وبلاگ بخار، مایکروسافت (Microsoft) چندی پیش جزئیات به روزرسانی بعدی خود برای کنسول های ایکس باکس را منتشر کرد. کاربران از این به بعد می توانند اچیومنت های مخفی (Hidden Achievement) را ببینند. البته تنها اطلاعاتی که بدست می آورند تعداد این اچیومنت ها است. به دلیل اینکه نام آن و طریقه بدست آوردن و حتی میزان امتیاز آن نیز پنهان خواهد بود.

آپدیت تازه ایکس باکس امکان دیدن اچیومنت های مخفی را ممکن می کند

ایدن ماری (Eden Marie) یکی از مهندسان ارشد ایکس باکس در بلاگ خود نوشت:

همینطور اینکه این مهندس گفت که احتمال بازگشت قابلیت اسنپ (Snap) وجود ندارد. حالت اسنپ به کاربران اجازه می داد تا در کنار بازی خود یک برنامه دیگر مثل یوتیوب را اجرا کنند. این قابلیت در سال 2017 از کنسول های ایکس باکس حذف شد. دلیل این حذف شدن هم کاهش استفاده از رم، بهبود سرعت و عملکرد کنسول اعلام شد.

به روزرسانی های آینده ایکس باکس باید تمرکز بیشتری روی سیستم دانلود داشته باشد. در حال حاضر دانلود عناوین مختلف روی ایکس باکس مسائل بسیاری دارد. از طرفی همین موارد باعث می شوند تا سرعت کنسول کاهش یافته و باگ های متعددی پیدا کند که از یک کنسول نسل نهمی انتظار نمی رود.

سیستم دانلود ایکس باکس در گذر زمان بهبود زیادی داشته اما همچنان به مرحله بی نقص نرسیده است. کم بودن سرعت اینترنت و استفاده از DNS در این ماجرا بی تأثیر نیست اما این مسائل روی کنسول ها در کشورهای دیگر نیز حضور دارند. حال امیدواریم در به روزرسانی بعدی این سیستم بهتر شده باشد.

در حال حاضر مایکروسافت شرایط بسیار خوبی در زمینه فروش دارد. گیم پس باعث شده تا طرفداران این کنسول ها از همیشه بیشتر شود. حال باید دید که در ادامه این شرکت چگونه از کنسول های خود پشتیبانی خواهد کرد. به دلیل اینکه هیچ محصولی بدون مشکل نیست و مایکروسافت باید ایرادات نرم افزاری کنسول های خود را تا جای ممکن برطرف کند.

منبع: VideoGamesChronicle.com

منبع: دیجیکالا مگ

به "آپدیت تازه ایکس باکس امکان دیدن اچیومنت های مخفی را ممکن می کند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آپدیت تازه ایکس باکس امکان دیدن اچیومنت های مخفی را ممکن می کند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید