اجرای طرح های بلندپروازانه دارا خسروشاهی شروع شد ، همکاری اوبر با سیستم حمل و نقل عمومی ایالات متحده

به گزارش وبلاگ بخار، اوبر با سیستم حمل و نقل عمومی دنور در ایالات متحده همکاری می نماید. این همکاری بخشی از طرح بلندپروازانه دارا خسروشاهی است.

اجرای طرح های بلندپروازانه دارا خسروشاهی شروع شد ، همکاری اوبر با سیستم حمل و نقل عمومی ایالات متحده

به گزارش سرویس آی تی و فناوری انتخاب، اوبر در همکاری با سیستم حمل و نقل عمومی دنور طرحی را به راه انداخته که بر اساس آن ساکنان دنور قادر به ردیابی حرکت وسایل حمل و نقل عمومی خواهند بود.

تا پیش از این اوبر اقدام به سرمایه گذاری در حوزه تاکسی های آنلاین، تاکسی های خودران و اسکوترهای برقی برای حمل و نقل نموده بود. اکنون اوبر تصمیم گرفته در حوزه حمل و نقل عمومی نیز فعالیت هایی را ترتیب دهد.

در مرحله نخست، اوبر توانایی خرید بلیط را فراهم کرد و در در مرحله بعدی و طی هفته های آینده امکان پیگیری حرکت خودروها در سیستم حمل و نقل عمومی فراهم خواهد شد.

به گفته سخنگوی اوبر، این طرح در کوشش است تا استرس استفاده از سرویس های حمل و نقل عمومی را به حداقل برساند. درواقع این سیستم نو اوبر برای حمل و نقل عمومی یاری می نماید افراد از شرایط سفر، ساعت حرکت اتوبوس ها و مواردی مشابه آگاه شوند.

در حال حاضر اوبر این سرویس را تنها در در دنور راه اندازی نموده است اما احتمال می رود این سرویس در شهرهایی مثل نیویورک، لس آنجلس، بوستون و حتی در سراسر دنیا و شهرهایی مثل لندن و پاریس نیز رونمایی گردد.

منبع: انتخاب

به "اجرای طرح های بلندپروازانه دارا خسروشاهی شروع شد ، همکاری اوبر با سیستم حمل و نقل عمومی ایالات متحده" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اجرای طرح های بلندپروازانه دارا خسروشاهی شروع شد ، همکاری اوبر با سیستم حمل و نقل عمومی ایالات متحده"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید