انتشار دو نمایش نامه در یک کتاب

به گزارش وبلاگ بخار ، تم اصلی هر دو نمایش نامه تنهایی است که در ساختاری بازی در بازی چیده شده است تا عبور انسان از سنت به مدرنیته را به چالش بکشد. بعلاوه زبان این آثار سرشار از ضرب المثل ها و تکیه کلام های کوچه بازاری ایرانی است و همین مساله، ریتم زیبا و آهنگینی در این نمایش نامه ها ایجاد نموده که محظوظ کننده است.

انتشار دو نمایش نامه در یک کتاب

این نمایش نامه ها بارها در گذشته به روی صحنه رفته و اجرا شده اند و جوایز زیادی از مسابقات نمایش نامه نویسی و جشنواره های مختلف تئاتری برای نویسنده به ارمغان آورده اند.

حسین فضل الهی، دانش آموخته تئاتر و فارغ التحصیل ادبیات نمایشی از دانشکده هنرهای زیبای دانشگاه تهران است که نمایش نامه هایی همانند ساعت پنج شد بابا ...، آسمان بی ستاره است ، یک ساعت نیچ و نوچ سر حرف پوچ، لطفا سئوال نکنید نمی دانم، برق می زنه چشمی که عاشقه، پا رو آسفالت بذار و ... از نوشته های اوست. بعلاوه وی سال ها کارگردان تلویزیون بوده و مجموعه های زیادی در مقام نویسنده، کارگردان و تهیه کننده فراوری نموده که از آنها می توان به پنبه سیاه، رویای پنجره، قلعه زمان، مورچه اشک ریزون، محله شیشه ای، مسافر کوچولو، حیاط برفی گلابتون و ... اشاره نمود.

نمایش نامه جُل پُشت ها و کشتی گیرنده با خرس به قلم حسین فضل الهی به وسیله انتشارات نمایش در 1000 نسخه و قیمت 30000 تومان به چاپ رسیده است.

منبع: ایبنا - خبرگزاری کتاب ایران

به "انتشار دو نمایش نامه در یک کتاب" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "انتشار دو نمایش نامه در یک کتاب"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید