بازدید مدیرعامل گل گهر از پروژه کارخانه فولادسازی راور

به گزارش وبلاگ بخار، مدیرعامل شرکت معدنی و صنعتی گل گهر به همراه نماینده مردم راور و کرمان در مجلس شورای اسلامی از پروژه کارخانه فولادسازی راور بازدید نمود.

بازدید مدیرعامل گل گهر از پروژه کارخانه فولادسازی راور

به گزارش خبرگزاری وبلاگ بخار به نقل از روابط عمومی و امور بین الملل شرکت معدنی و صنعتی گل گهر، مهندس ملارحمان مدیرعامل شرکت معدنی و صنعتی گل گهر به همراه دکتر زاهدی نماینده مردم راور و کرمان در مجلس شورای اسلامی و جمعی از مسئولین شهرستان راور از پروژه فولادسازی این شهرستان بازدید نمود.

مهندس ملارحمان در این بازدید در جریان آخرین شرایط این پروژه و اقداماتی که تا به امروز صورت گرفته و در حال انجام می باشد، قرار گرفت.

فاز اول اجرایی پروژه کوره تونلی راور از ابتدای سال 1394 با اجرای فعالیت های زیرساختی و بخش اجرایی آن، از نیمه دوم سال 1394 آغاز شده است. این کارخانه قادر خواهد بود در فاز نخست با ایجاد بیش از 130 فرصت شغلی مستقیم و 330 فرصت شغلی غیرمستقیم در راستای تحقق هدف اجرایی پروژه گام برداشته و با احداث 2 کوره، 70,000 تن در سال، بریکت سرد آهن تولید نماید که در زمان تکمیل فاز نخست و احداث کوره سوم، به تولید 105,000 تن در سال بریکت سرد آهن خواهد رسید. سرمایه گذاری صورت گرفته در طرح نیز حدود 10 میلیون یورو و 200 میلیارد تومان می باشد.

مهندس ملارحمان در حاشیه این بازدید، گفت: اعتقاد داریم، سرمایه گذاری در مناطق کمتر توسعه یافته جزو وظایف ذاتی صنایع و معادن است و لذا؛ هر کاری که در حوزه معدن و صنایع معدنی توجیه اقتصادی داشته باشد ما برای مشارکت و همکاری آماده هستیم و به همین دلیل اقدام به اخذ مشاور برای اکتشاف در مناطق کمتر توسعه یافته استان کرده ایم.

دکتر زاهدی نماینده مردم راور و کرمان نیز با تشکر از اقدامات شرکت گل گهر و روحیه بسیار خوب مدیرعامل گل گهر در راستای عمل به مسئولیت های اجتماعی در بخش های مختلف استان و سرمایه گذاری در طرح های جدید این منطقه، گفت: احداث این کارخانه با مشارکت گل گهر در این منطقه، روحیه امید را در بین مردم راور زیاد کرده و جلوی سیل مهاجرت از این شهر را گرفته است.

منبع: خبرگزاری آریا

به "بازدید مدیرعامل گل گهر از پروژه کارخانه فولادسازی راور" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بازدید مدیرعامل گل گهر از پروژه کارخانه فولادسازی راور"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید