برگزاری بیش از 1300 جلسه در وزارت کشور

به گزارش وبلاگ بخار، تهران (پانا) - معاون عمرانی وزیر کشور و رئیس سازمان شهرداری ها و دهیاری ها در نشست خبری ستاد مرکزی خدمات سفر عملکرد وزارت کشور در طول ایام نوروز را تشریح کرد.

برگزاری بیش از 1300 جلسه در وزارت کشور

به گزارش وزارت میراث فرهنگی، مهدی جمالی نژاد، معاون عمرانی وزیر کشور و رئیس سازمان شهرداری ها و دهیاری ها، در نشست خبری عملکرد ستاد مرکزی هماهنگی خدمات سفر که با حضور اصحاب رسانه و اعضای این ستاد و در سالن فجر وزارت میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی برگزار گردید، گفت: وزارت کشور نقش مهمی در این ستاد داشت. هزار و 400 شهر و 60 هزار روستا داریم که از این تعداد 38 هزار روستا دهیاری دارند. تمامی شهرها و روستاهای ما ظرفیت های مختلفی برای میراث معنوی و گردشگری و فرهنگی دارند.

رئیس سازمان شهرداری ها و دهیاری ها در ادامه گفت: وزارت کشور متولی شهرداری ها و دهیاری هاست و ما قبل از نوروز، بخشنامه ها را به شهرداری ها و دهیاری ها ابلاغ می کنیم. ستاد تسهیلات سفر در استان ها، استانداری ها، شهرها و شهرداری ها تشکیل شده است. در ستاد هماهنگی خدمات سفر، وزارت کشور یک دستگاه فرابخشی است و ما برای ایام نوروز بیش از 1300 جلسه داشتیم.

معاون عمرانی وزیر کشور در خاتمه گفت: وزارت کشور در تمام حوزه ها، اعم از اسکان، امنیت و بهداشت و… نقش داشته است. در ایام نوروز بحث زیباسازی شهر و رویدادهای فرهنگی برای ما مهم بود.

منبع: خبرگزاری پانا

به "برگزاری بیش از 1300 جلسه در وزارت کشور" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "برگزاری بیش از 1300 جلسه در وزارت کشور"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید