تاریخ برگزاری همایش ملی ایران شناسی استانها تغییر کرد

به گزارش وبلاگ بخار، ایلنا/ براساس آخرین خبرهای بدست رسیده، تاریخ برگزاری همایش ملی ایران شناسی استانها تغییر کرد.

تاریخ برگزاری همایش ملی ایران شناسی استانها تغییر کرد

با توجه به استقبال گسترده پژوهشگران از سومین همایش ملی ایران شناسی استانها تاریخ، فرهنگ و هنر استان همدان زمان برگزاری همایش به تاریخ یکم شهریور 1401 تغییر یافت و مهلت ارسال متن کامل مقالات (چکیده به همراه اصل مقالات) تا خاتمه روز 15 مرداد 1401 تمدید شد.

براساس اعلام دبیرخانه همایش، کلیه مقالات در پایگاه استنادی علوم دنیا اسلام (ISC) و پایگاه استنادی سیویلیکا (CIVILICA) نمایه خواهند شد و مقالات برگزیده در کتاب مجموعه مقالات همایش به چاپ خواهد رسید بعلاوه شرکت نمایندگان در این همایش می توانند از امتیازات علمی و گواهی بهره مند شوند.

بنیاد ایران شناسی سومین همایش ملی تاریخ، فرهنگ و هنر استان همدان را با هدف طرح فرصت علمی برای پژوهشگران حوزه علوم انسانی در زمینه نقد مطالعات و تحقیقات پیرامون تمدن و فرهنگ استان همدان؛ بعلاوه شناسایی و معرفی جدیدترین یافته های پژوهشی در زمینه تمدن و فرهنگ این استان با همکاری شعبه استانی همدان برگزار می نماید.

علاقمندان جهت کسب اطلاعات بیشتر در زمینه مشارکت در این رویداد مهم ملی می توانند به سامانه همایش به آدرس https://province.iranology.ir/hamedan مراجعه کرده یا با دبیرخانه همایش به شماره 0218860807 تماس گرفته یا با رایانامه [email protected] مکاتبه نمایند.

منبع: همگردی

به "تاریخ برگزاری همایش ملی ایران شناسی استانها تغییر کرد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تاریخ برگزاری همایش ملی ایران شناسی استانها تغییر کرد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید