جذب و سامان دهی 250 نفر در انجمن های میراث فرهنگی ایلام

به گزارش وبلاگ بخار، مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی ایلام از سامان دهی و جذب تعداد 250 نفر از اعضای انجمن های میراث فرهنگی در سال 98 اطلاع داد.

جذب و سامان دهی 250 نفر در انجمن های میراث فرهنگی ایلام

به گزارش وبلاگ بخار به نقل از روابط عمومی اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی ایلام، عبدالمالک شنبه زاده گفت: برای حفاظت و صیانت از آثار تاریخی استان در سال 98 تعداد 250 نفر از اعضای انجمن های میراث فرهنگی ساماندهی و برای این انجمن ها نیز کارت صادرشد.

او بابیان اینکه اهمیت حفاظت از آثار تاریخی باید وارد مقوله فرهنگ سازی گردد، گفت: جلب مشارکت مردم در حفاظت از میراث فرهنگی و آثار تاریخی استان نیازمند فرهنگ سازی و اطلاع رسانی است.

مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی ایلام تأکید کرد: گستردگی و غنای میراث فرهنگی به حدی است که حفاظت و حراست از آثار تاریخی و فرهنگی به تنهایی از عهده یک اداره و نهاد برنمی آید و برای حراست از این میراث های ارزشمند، لازم است که همه مردم همکاری داشته باشند.

او توضیح داد: انجمن های میراث فرهنگی باهدف حفاظت، صیانت و معرفی آثار تاریخی فرهنگی تشکیل شدند که اعضای این انجمن های مردمی در شهرستان ها و روستاها، به عنوان بازوان اصلی میراث فرهنگی، حراست از یادمان های تاریخی را انجام داده و هم اکنون نیز در این راستا فعالیت می نمایند.

منبع: میراث آریا

به "جذب و سامان دهی 250 نفر در انجمن های میراث فرهنگی ایلام" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "جذب و سامان دهی 250 نفر در انجمن های میراث فرهنگی ایلام"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید