خیران بیش از 1500 بسته آموزشی به دانش آموزان گچساران هدیه دادند

به گزارش وبلاگ بخار، خبرنگاران/کهگیلویه و بویراحمد مدیر اداره آموزش و پرورش شهرستان گچساران گفت: با مساعدت خیران 1552 بسته آموزشی و نوشت افزار در بین دانش آموزان نیازمند این شهرستان توزیع شد.

خیران بیش از 1500 بسته آموزشی به دانش آموزان گچساران هدیه دادند

ایوب مقیمی توزیع این بسته ها را با اولویت دانش آموزان مقطع ابتدایی دانست و اضافه کرد: این کمک ها به ارزش 931 میلیون ریال از سوی خیران اهدا شد.

وی اظهارکرد: بسته های آموزشی اهدایی شامل دفتر، اتوماتیک، مداد، مداد پاک کن و خط کش که از سوی بانک آینده بین دانش آموزان نیازمند توزیع شد.

مدیر اداره آموزش و پرورش شهرستان گچساران گفت: این بسته های تحصیلی بین دانش آموزان مناطق محروم از جمله روستاهای باباکلان، بی بی حکیمه، آبشیرین، بی بی جان آباد، خیرآباد و پادوک توزیع شد.

مقیمی هدف از اجرای این طرح را محرومیت زدایی دانست و شرح داد: توزیع این بسته ها موجب فراهم سازی زمینه رشد و شکوفایی استعداد فرزندان زیرپوشش و توزیع و ترویج محصولات و نوشت افزارهای ایرانی - اسلامی می شود.

وی ادامه داد: هفت درصد از دانش آموزان این شهرستان معادل یک هزار و 500 نفر بی بضاعت هستند. از این تعداد دانش آموزان 600 نفر پسر و 669 نفر دختر هستند.

مدیر اداره آموزش و پرورش شهرستان گچساران بیان کرد: بیش از 23 هزار و 500 دانش آموز در مدارس شهری و روستایی این شهرستان به علم آموزی مشغول هستند.

به گزارش وبلاگ بخار به نقل از روابط عمومی آموزش و پرورش شهرستان گچساران، مقیمی بیان نمود: از این تعداد بیش از 350 دانش آموز بی بضاعت زیر پوشش کمیته امداد این شهرستان است که 120 نفریتیم هستند.

منبع: خبرگزاری ایسنا

به "خیران بیش از 1500 بسته آموزشی به دانش آموزان گچساران هدیه دادند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خیران بیش از 1500 بسته آموزشی به دانش آموزان گچساران هدیه دادند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید