رکوردشکنی حیرت انگیز سامسونگ ، سرعت دانلود 1.75 گیگابیت بر ثانیه

به گزارش وبلاگ بخار، دیجیاتو نوشت: سامسونگ رکورد سرعت دانلود 1.75 گیگابیت بر ثانیه را در فاصله 10 کیلومتری به وسیله تجهیزات mmWave 5G خود ثبت کرد.

رکوردشکنی حیرت انگیز سامسونگ ، سرعت دانلود 1.75 گیگابیت بر ثانیه

سامسونگ رکورد سرعت دانلود 1.75 گیگابیت بر ثانیه را در فاصله 10 کیلومتری به وسیله تجهیزات mmWave 5G خود ثبت کرد.

بیشتر بخوانید:

نکته مهم نامه 1200 نفره به سید ابراهیم رییسی برای لغومحدودیت های اینترنت !

عکس | بزرگ ترین انفجار 30 سال اخیر زمین که ستون غبارش 60 کیلومتر بالا رفت!

عکس | کیف دستی عجیب اختاپوس مادر با 40 هزار بچه!

در آزمایش میدانی اجرا شده، این شرکت به میانگین سرعت دانلود 1.75 گیگابیت بر ثانیه و میانه سرعت آپلود 61.5 مگابیت بر ثانیه دست یافت. حداکثر سرعت دانلود 2.7 گیگابیت بر ثانیه بود که در فاصله 10 کیلومتری حاصل شد. شرکت NBN به عنوان بخشی از طرح سرمایه گذاری 750 میلیون دلاری استرالیا، در این پروژه در کنار سامسونگ حضور داشت.

سامسونگ و شرکت NBN، این آزمایش میدانی و دستیابی به این موفقیت را نقطه عطف تازهی در توسعه شبکه های 5G می دانند که می تواند هم در نقاط شهری پرجمعیت و هم در منطقه ها روستایی کارایی داشته باشد. آزمایش های اجرا شده نشان می دهند شبکه 5G در آینده پتانسیل رشد چشمگیری خواهد داشت.

سامسونگ نقطه عطفی در سرعت انتقال شبکه 5G ثبت کرد

Samsung Networks، بازوی تجهیزات شبکه سامسونگ تایید نموده است که این شرکت با استفاده از تجهیزات شبکه mmWave 5G به سرعت میانه دانلود 1.75 گیگابیت در ثانیه در فاصله 10 کیلومتری دست یافته است. این شرکت با همکاری NBN استرالیا در آزمایش میدانی که اخیراً اجرا شده، به چنین نقطه عطفی رسیده است.

شرکت NBN از پیشرفت های نرم افزاری و فناوری سامسونگ برای بهبود شبکه mmWave 5G در استرالیا استفاده خواهد نمود. این شرکت با بخشی از طرح سرمایه گذاری 750 میلیون دلاری استرالیا، در این پروژه حضور دارد.

سامسونگ می گوید که دستاورد تازه این شرکت ثابت می نماید شبکه mmWave 5G برای منطقه ها شهری و پوشش گسترده منطقه ها روستایی و دورافتاده مناسب است. در نتیجه شکاف ارتباطی بین شهرها و منطقه ها روستایی با چنین فناوری کاهش پیدا می نماید. طی چند سال گذشته، این شرکت نقش پررنگی در حوزه تجهیزات شبکه 5G داشته است و اکنون با آزمایش میدانی تازه، توانسته نقطه عطفی را در سرعت انتقال به نام خود ثبت کند.

58321

منبع: خبرآنلاین

به "رکوردشکنی حیرت انگیز سامسونگ ، سرعت دانلود 1.75 گیگابیت بر ثانیه" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "رکوردشکنی حیرت انگیز سامسونگ ، سرعت دانلود 1.75 گیگابیت بر ثانیه"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید