سرقت 200 میلیونی از خانه خاله

به گزارش وبلاگ بخار، زن جوان وقتی از سرقت 200 میلیون تومانی طلا و جواهراتش به پلیس شکایت کرد نمی دانست سارقان خواهر و خواهرزاده هایش هستند.

سرقت 200 میلیونی از خانه خاله

به گزارش، سعید مجیدی، رئیس پایگاه چهارم پلیس آگاهی تهران گفت: چند روز قبل زن میانسالی با مراجعه به کلانتری 136 فرجام از سرقت طلاهایش خبر داد و گفت: ساعت 7 صبح از خانه خارج و بعد از اتمام کارم در ساعت 4 عصر به منزلم بازگشتم، اما متوجه شدم، درخانه ام تخریب شده و سارق یا سارقان تعدادی از اموال با ارزش منزلم را از قبیل وجه نقد، ارز و طلاهایم به ارزش 2 میلیارد ریال سرقت کرده اند.

وقتی پرونده در اختیار کارآگاهان پایگاه ششم پلیس آگاهی قرار گرفت در بازدید از محل سرقت مشخص شد که در واحد به صورت غیر حرفه ای تخریب شده و احتمال اینکه سرقت داخلی باشد، وجود دارد. در تحقیق از همسایه ها 2 نفر از ساکنان ساختمان اعلام کردند که در روز سرقت 4 زن و یک مرد را دیده اند که به در منزل شاکی مراجعه کرده و پس از حدود نیم ساعت از منزل وی خارج شده اند، در شاخه دیگری از تحقیقات میدانی، تصویری از سارقان به دست آمد که با 2 دستگاه خودروی پراید به محل سرقت آمده اند. 4 زن و یک مرد از خودرو ها پیاده شده و یکی از خانم ها از در منزل شاکی بالا رفته و پس از باز کردن در ورودی؛ همگی وارد منزل شاکی شده اند.

با مشاهده تصویر سارقان شاکی که شوکه شده بود بلافاصله آن ها را شناخت و گفت: سارقان را می شناسم و 2 نفر از آن ها خواهرانم و 2 خانم دیگر خواهر زاده هایم ودیگری داماد خواهرم است. بدین ترتیب هر 5 سارق در کیانشهر دستگیر شدند و تحقیقات در این پرونده ادامه دارد.

منبع: روزنامه ایران

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

به "سرقت 200 میلیونی از خانه خاله" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سرقت 200 میلیونی از خانه خاله"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید