سرلک: رنگ مدال جهانی ام می توانست طلا باشد

به گزارش وبلاگ بخار، تهران (پانا) - نایب قهرمان وزن 57 کیلوگرم کشتی آزاد جهان معتقد است می توانست رنگ مدالش در نروژ تغییر کند.

سرلک: رنگ مدال جهانی ام می توانست طلا باشد

علیرضا سرلک دارنده مدال نقره وزن 57 کیلوگرم رقابت های کشتی آزاد قهرمانی دنیا در نروژ در گفت و گو با روابط عمومی فدراسیون کشتی با بیان این مطلب اضافه نمود: کشتی بر روی تشک مبارزه یک ورزش انفرادی است، اما خارج از آن یک ورزش گروهی است و نمی توانم بگویم که یک تنه به این موفقیت رسیده ام. در این راستا افراد زیادی برای من تلاش کردند که جا دارد از کادرفنی تیم ملی که در این مدت من را تحمل کردند و در اردوهای تیم ملی برای موفقیت ما تلاش کردند، همچنین از مربی بدنساز تیم دکتر خدایاری، سجاد امیری ماساژور، دکتر امیر ساسان پزشک تغذیه و همچنین کادر درمان آقای قاسمی که در این مدت تلاش زیادی داشتند و زحمت کشیدند، تشکر می کنم.

سرلک شرح داد: اولین میدانی که بعد از رقابت های قهرمانی دنیا، در آن حضور پیدا خواهم کرد رقابت های لیگ خواهد بود که حدود دو هفته دیگر استارت آن زده خواهد شد. در لیگ هم با رایزنی های علیرضا رضایی قرارداد خوبی با تیم سهند بستم و این را هم بگویم که در لیگ تغییر وزن نخواهم داشت و در وزن اول به مصاف رقبا خواهم رفت. از این به بعد تلاشم را دوچندان خواهم کرد و امیدوارم لیاقت داشته باشم تا در ادامه راستا و بعد از لیگ دوباره بتوانم گ دوبنده تیم ملی را بر تن کنم و در رقابت های مهمی که در آینده پیش رو داریم باز هم افتخار آفرینی کنم و دل مردم کشورمان را شاد کنم و در نهایت در میدان المپیک هم بتوانم مدال کسب کنم.

سرلک در ادامه صحبت هایش گفت: باید نقاط ضعفم را برطرف کرده و نقاط قوتم را تقویت کنم تا بتوانم در مسابقات بعدی هم موفقیت به دست بیاورم. در خصوص حریفان در این دوره از رقابت ها هم باید بگویم که سخت ترین حریفم افکار خودم هستند و اگر بتوانم بر افکار خودم غلبه کنم می توانم همه حریفان را شکست بدهم. در مجموع باید بگویم که تمام حریفانی که در این دوره از مسابقات مقابل آن ها به رقابت پرداختم، حریفان خوبی بودند و باید بگویم که رقابت در سبک وزن کار دشواری است و همه کشورهای دنیا سبک وزن های خوبی دارند.

دارنده مدال نقره دنیا در سرانجام خاطرنشان کرد: شرایط بدنی ام بسیار خوب بود و از نظر روحی و روانی در سطح بسیار بالایی قرار داشتم و انگیزه زیادی برای موفقیت در این دوره از مسابقات داشتم. کادرفنی نو تیم ملی تمرینات بسیار خوبی برای آماده سازی تیم طراحی کرده بودند و کار طوری جلو رفت که نه تنها من بلکه همه ملی پوشان از آمادگی بالایی برخوردار بودند. از نظر روحی و روانی هم ملی پوشان در بهترین فرم قرار داشتند و این روحیه و انگیزه بالا و انسجام و همدلی که بین کشتی گیران وجود داشت را باید به حضور سرمربی نو تیم ملی مرتبط کنم که خوشبختانه جوّ آرامی را بین ملی پوشان برقرار کرد و فضای خوبی را در اردوهای تیم ملی حکم فرما کرد. کوچک و بزرگی در اردوها کاملا رعایت می شد. یک تیم هم دل داشتیم که بچه ها قلب شان برای موفقیت هم می تپید و برای موفقیت یکدیگر دعا می کردند.

منبع: خبرگزاری پانا

به "سرلک: رنگ مدال جهانی ام می توانست طلا باشد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سرلک: رنگ مدال جهانی ام می توانست طلا باشد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید