سرمربی حریف ایران آخر هفته مشخص می گردد

به گزارش وبلاگ بخار، با توجه به صحبت هایی که ایاد بنیان، رئیس کمیته عادی سازی فدراسیون فوتبال عراق در خصوص آخرین وصعت کاتانتس انجام داده به نظر می رسد این مربی در تیم ملی عراق ماندنی است.

سرمربی حریف ایران آخر هفته مشخص می گردد

به گزارش گروه ورزشی وبلاگ بخار، در آخرین خبری که سایت فدراسیون فوتبال عراق منتشر نموده قرار است شرایط کادر فنی تیم ملی این کشور تا پایان هفته جاری تعیین گردد.

ایاد بنیان، رئیس کمیته عادی سازی فدراسیون فوتبال عراق در مورد ادامه همکاری با کاتانتس گفت: شرایط ادامه همکاری با سرمربی تیم ملی تعیین نشده و در همین هفته شرایط مورد نظر را آنالیز خواهیم کرد تا به نتیجه قطعی برسیم.نباید زمان را از دست بدهیم. عملکرد و نتایج کاتانتس در مرحله مقدماتی قابل احترام است و او توانسته تیم ما را به مرحله نهایی دور مقدماتی برساند. موضوع فقط وابسته به تمایل فدراسیون فوتبال عراق برای تمدید قرارداد نیست بلکه باید به تصمیم و نگاه سرمربی هم در این خصوص توجه داشته باشیم.

لازم به ذکر است مربی اهل اسلوونی تیم ملی عراق از شرایط اقتصادی خود در تیم ملی عراق گله مند است به این خاطر که در 6 ماه اخیر حقوق دریافت ننموده است. از سویی بعد از شکست تیم ملی این کشور در برابر ایران و از دست دادن صدرنشینی رسانه های عراقی به شدت از او انتقاد و خواهان بخدمت گیری مربی جدیدی شدند. اما به نظر می رسد با توجه به زمان کمی که تا آغاز بازی ها به جای مانده و هم چنین شناخت کاتانتس از تیم ملی عراق شاهد ادامه همکاری فدراسیون فوتبال عراق با این مربی باشیم. وزیر ورزش عراق هم به تازگی از اختصاص 5 میلیون دلار به فدراسیون فوتبال عراق به منظور آماده سازی تیم ملی برای صعود به جام جهانی اطلاع داد و با تخصیص این بودجه مشکل فدراسیون فوتبال عراق هم برای پرداخت دستمزدهای معوقه سرمربی رفع خواهد شد.

عراق در گروه A بازی های دور نهایی مقدماتی جام جهانی 2022 قرار گرفته است. این تیم همچون ادوار گذشته نمی تواند در عراق پذیرای حریفان باشد. این در حالی است که در سال های اخیر چند ورزشگاه حرفه ای ساخته است.

منبع: خبرگزاری دانشجو

به "سرمربی حریف ایران آخر هفته مشخص می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سرمربی حریف ایران آخر هفته مشخص می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید