سرپرست استقلال: وقتی باشگاه را تحویل گرفتم حساب ها با هم همخوانی نداشت!، رقم قرارداد بازیکنان افزایش چشمگیر داشته

به گزارش وبلاگ بخار، در خصوص دیاباته در تاریخ 5 اکتبر وکیل او 10 روز به ما فرصت داد و ما تا 14 اکتبر فرصت داریم مطالبات او را پرداخت کنیم. تدابیری در این زمینه اندیشیده شده و تمام کوشش ما این است که مطالبات را پرداخت کنیم تا این 2 بازیکن را در کنار خود داشته باشیم.

سرپرست استقلال: وقتی باشگاه را تحویل گرفتم حساب ها با هم همخوانی نداشت!، رقم قرارداد بازیکنان افزایش چشمگیر داشته

سرپرست باشگاه استقلال گفت: وقتی باشگاه را تحویل گرفتم حساب و کتاب های باشگاه اصلا با هم همخوانی نداشت.

به گزارش فارس، احمد مددی بعد از انتخاب محمود فکری به عنوان سرمربی تیم استقلال گفت: در بدو ورودم به باشگاه با چالش هایی روبرو شدیم که باید آن مسائل را تقلیل می دادیم.در ابتدا بحث حرفه ای سازی را در پیش داشتیم و در این چند روز دوستان من در کمیته های مختلف کوشش کردند با جلسات مختلفی که با کمیته صدور مجوز حرفه ای موارد و مستندات را ارائه نمایند.

وی اضافه کرد: جلسه وبیناری با مسئولان ای اف سی داشتیم و نکات را یادداشت کردیم و آخرین خواسته های آنها را یادداشت نموده و خوشبختانه به نتایج خوبی هم دست پیدا کردیم و بر بسیاری از این چالش ها غلبه کردیم.

سرپرست باشگاه استقلال در خصوص پرداخت بدهی های این باشگاه گفت: بخش عمده ای از بدهی ها پرداخت شده و مسئله ای از این بابت نداشتیم. یکسری مسائل دارالترجمه و اینگونه موارد وجود داشت که آن را هم حل کردیم.

مددی در خصوص اظهارات کنعانی زادگان که مدعی شد استقلالی ها روز آخر یاد من افتادند مطرح نمود: من برای کنعانی زادگان به عنوان یک ملی پوش آروی موفقت می کنم. شاید در گذشته بدهی هایی به بازیکنان وجود داشت ولی ما کوشش کردیم با همه بر مبنای فهم مشترک صحبت کنیم و مسئله ای در این زمینه وجود ندارد. در سامانه مربوطه همه مدارک را آپلود کردیم و همین الان که با شما صحبت می کنم تمام اطلاعات در سامانه بارگذاری شده است و به نتایج خوبی خواهیم رسید.

وی در خصوص اینکه آیا زمانی که استقلال را تحویل گرفت حساب و کتاب ها با هم همخوانی داشت یا خیر مطرح نمود: خیر، به هیچ عنوان حساب و کتاب ها همخوانی نداشت. این محصول عدم توازن هزینه و درآمد در بین این سالها بوده است. ما باید همه چیز را مدیریت کنیم. در این چند مدت هیات مدیره شبانه روز در حال فکر کردن است و ان شاءالله بتوانیم بر چالش های مالی فائق بیاییم.

مددی تاکید نمود: امیدوارم روزی برسد که دیگر چالش مالی نداریم و بر مبنای بودجه پیش برویم.اگر شرایط اینگونه گردد مطمئنا به مشکل نمی خوریم.

سرپرست باشگاه استقلال در خصوص اینکه گفته می گردد ارقام قرارداد بازیکنان این تیم به شکل عجیبی افزایش پیدا نموده است،گفت: بله، در این زمینه کوتاهی اجرا شده است. این کوتاهی از ناحیه بعضی ها کوتاهی اجرا شده که متاسفانه داخل باشگاه هم حضور دارند. شرایط مالی، تحریم و ویروس کرونا باعث فشارهای زیادی شده اما عقد قراردادها باید متناسب با قیمت روز باشد.

وی ادامه داد: قطعا نه باشگاه استقلال بلکه تمام باشگاه ها ضربه می خوردند. متاسفانه در بعضی قراردادها بی نظمی مالی وجود دارد و باد برای این موضوع تدبیری کنیم.

مددی در خصوص میلیچ و دیاباته مطرح نمود: در خصوص دیاباته در تاریخ 5 اکتبر وکیل او 10 روز به ما فرصت داد و ما تا 14 اکتبر فرصت داریم مطالبات او را پرداخت کنیم. تدابیری در این زمینه اندیشیده شده و تمام کوشش ما این است که مطالبات را پرداخت کنیم تا این 2 بازیکن را در کنار خود داشته باشیم.

وی در خصوص اینکه چه زمانی پنجره جابجایی استقلال باز می گردد گفت: ما بابت یک سرمربی، یک باشگاه و یک بازیکن بدهی داریم. پاختاکور، جباروف، و شفر باعث بسته شدن پنجره جابجایی شده است. ما اگر دوستان طبق قولی که داده اند عمل نمایند خوشبین هستم که پنجره ما باز گردد.

سرپرست باشگاه استقلال در خصوص آخرین شرایط سعید واسعی و مهدی مهدی پور یادآور شد: ما نتوانسیم رضایت مدیران پیکان بابت سعید واسعی را بگیریم. در خصوص فسخ قرارداد وی هم من نمی توانم صحبت کنم.طی صحبت با پیکانی ها مطرح نمودند فسخ قرارداد او درست نیست و باید توجه کد در فضایی درست تصمیم گیری کنیم.

مددی گفت: با مهدی پور هم یکبار مذاکره کردم و به توافق نرسیدم. قرار شد آنالیز هایی صورت بگیرد و اگر او شرایط ما را بپذیرد به استقلال اضافه گردد.

وی در خصوص علی کریمی گفت: او در ازبکستان حضور دارد ولی ما صد در صد پیگیر او هستیم. هنوز جا داریم و او از بازیکنان بسیار خوب ما است. او بازیکن خوبی است و من چالشی با او ندارم و امیدوارم در بازگشت از ازبکستان او را در تیم حفظ کنیم.

منبع: عصر ایران

به "سرپرست استقلال: وقتی باشگاه را تحویل گرفتم حساب ها با هم همخوانی نداشت!، رقم قرارداد بازیکنان افزایش چشمگیر داشته" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سرپرست استقلال: وقتی باشگاه را تحویل گرفتم حساب ها با هم همخوانی نداشت!، رقم قرارداد بازیکنان افزایش چشمگیر داشته"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید