عکس ، هیولای آمریکایی وارد میدان شد!پدربزرگ کمتر شناخته شده پیکان، یک ماشین با نام های گوناگون، عکسنشان پورشه تغییر کرد، تفاوت ها را پیدا کنید، عکس

به گزارش وبلاگ بخار، شلبی از جدیدترین محصول مبتنی بر پیکاپ خود به نام F-150 شلبی سنتنیال ادیشن رونمایی کرد تا ادای احترامی باشد به میراث کارول شلبی فقید و اشتیاق او به تفریحات خارج از جاده.

عکس ، هیولای آمریکایی وارد میدان شد!پدربزرگ کمتر شناخته شده پیکان، یک ماشین با نام های گوناگون، عکسنشان پورشه تغییر کرد، تفاوت ها را پیدا کنید، عکس

امیرمسعود عابدین: این پیکاپ با برند شلبی که بر اساس F-150 Lariat 4x4 SuperCrew است، به صورت استاندارد با یک موتور 5.0 لیتری V8 در زیر کاپوت عرضه می گردد که 400 اسب بخار قدرت فراوری می نماید، اما با توجه به شلبی مورد بحث ما، یک سوپرشارژر اختیاری نیز در این خودرو وجود دارد.

فهرستی که خروجی را به 800 اسب بخار افزایش می دهد. اما این همه ماجرا نیست زیرا این خودرو با شوک های فاکس به سبک رپتور عرضه می گردد که می توان آن ها را برای راحتی فوق العاده یا هندلینگ خارج از جاده تنظیم کرد، و بعلاوه فضای داخلی بازطراحی شده با تودوزی چرمی دو رنگ، تشک های کف شلبی و یک شماره سریال رسمی شلبی.

علاوه بر این، ترمزها برای بهبود قدرت توقف ارتقا یافته اند و کیت استاندارد با رینگ های آلیاژی 22 اینچی پوشیده شده با لاستیک های KO2 سراسری BFG، کاپوت Ram Air با دریچه ها، پله های جانبی نیرومند و جلوپنجره شلبی عرضه می گردد. زیبایی های دیگر ویژگی های استاندارد فورد F-150 پایه هنوز وجود دارد، از جمله امکان دریافت به روزرسانی های نرم افزاری از راه دور و... .

بیشتر بخوانید:

پدربزرگ کمتر شناخته شده پیکان/ یک ماشین با نام های گوناگون/ عکس

نشان پورشه تغییر کرد/ تفاوت ها را پیدا کنید/ عکس

تنها 100 دستگاه از فورد F-150 Carroll Shelby Centennial Edition مدل 2023 ساخته خواهد شد، با قیمت اولیه 129450 دلاری برای نوع 400 اسب بخاری، در حالی که نسخه 800 اسب بخاری از 138495 دلار آغاز می گردد.

شلبی گارانتی سه ساله یا 36000 مایلی از جمله برای پیشرانه ارائه می دهد.بعلاوه، هر پیکاپ نسخه ویژه شامل عضویت در تیم شلبی است و واجد شرایط برای اسناد در رجیستری رسمی شلبی است.

جهت مشاهده فهرست قیمت روز خودرو های داخلی و خارجی می توانید به صفحه فهرستقیمت روز خودرو در وبلاگ بخار مراجعه کنید.

227227

منبع: خبرآنلاین

به "عکس ، هیولای آمریکایی وارد میدان شد!پدربزرگ کمتر شناخته شده پیکان، یک ماشین با نام های گوناگون، عکسنشان پورشه تغییر کرد، تفاوت ها را پیدا کنید، عکس" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "عکس ، هیولای آمریکایی وارد میدان شد!پدربزرگ کمتر شناخته شده پیکان، یک ماشین با نام های گوناگون، عکسنشان پورشه تغییر کرد، تفاوت ها را پیدا کنید، عکس"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید