قیمت کوییک S و ساینا S در بازار و کارخانه به چقدر رسید؟

به گزارش وبلاگ بخار، قیمت خودروی ساینا S بدون تغییر نسبت به روز معاملاتی شنبه روی سطح 215 میلیون تومان متوقف شد. البته این محصول سایپا هفته گذشته را هم بدون تغییر و نوسان پشت سر گذاشت تا بعد از مدت ها قدری قیمت 215 میلیون تومان آن ثابت بماند.

قیمت کوییک S و ساینا S در بازار و کارخانه به چقدر رسید؟

به گزارش وبلاگ بخار، ساینا S در حالی هفته بدون تغییری را سپری نموده که 31 روز قبل تا کانال 220 میلیون تومان هم پیش روی نموده است. اما با گذشت یک ماه حدود 2.5 درصد افت قیمت را به ثبت رسانده است.

در نخستین روز معاملاتی امسال نیز قیمت این خودرو به 198 میلیون تومان رسیده بود. حالا با گذشته بیش از 100 روز شاهد افزایش 17 میلیون تومانی هستیم. در واپسین روز های سال 1400 نیز ساینا S به قیمت 196 میلیون تومان رسیده بود.

در خصوص این خودرو نیز یک اختلاف قیمت حدود 46 میلیون تومانی بین قیمت بازار و کارخانه آن وجود دارد. در حال حاضر سایپا ساینا S را با قیمت 169 میلیون و 817 هزار تومان به فروش می رساند، این در حالی است که این خودرو میان فروشندگان و خریداران بین 214 تا 217 میلیون تومان دست به دست می گردد. اما به شکل میانه قیمت فروشندگان به 215 میلیون تومان می رسد.

قیمت کوییک S و کوییک اتوماتیک پلاس چند؟

قیمت خودروی کوییک S مدل 1401 نیز در بازار امروز به 235 میلیون تومان رسید. مدل 1400 این خودرو نیز 226 میلیون تومان خرید و فروش می گردد. اختلاف قیمت این خودرو نیز در حال حاضر بیش از 50 میلیون تومان است، به شکلی که سایپا، کوییک S را 184 میلیون و 662 هزار تومان به مشتریان خود می فروشد.

کوییک اتوماتیک پلاس نیز در بازار امروز 320 میلیون تومان قیمت خودروده است که نسبت به شنبه هفته گذشته کاهش دو میلیون تومانی را نشان می دهد. ماه قبل در چنین روزی هم این خودرو 330 میلیون تومان قیمت داشت که حالا با کاهش 10 میلیون تومانی روبرو شده است.

منبع: فرارو

به "قیمت کوییک S و ساینا S در بازار و کارخانه به چقدر رسید؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "قیمت کوییک S و ساینا S در بازار و کارخانه به چقدر رسید؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید