نکات مهم در سفرهای هوایی که باید رعایت کنید

به گزارش وبلاگ بخار، نکاتی هستند که شاید زیاد به چشم نیایند و مهم به نظر نرسند، اما رعایت آن ها می تواند در داشتن سفری بهتر و راحت تر در سفر با هواپیما به شما یاری کند. در این بخش، بعضی نکات مهم در سفرهای هوایی را از زبان خدمه هواپیما برای شما ذکر نموده ایم. با خبرنگاران همراه باشید تا با نکات مهم در مسافرت با هواپیما بیشتر آشنا شوید. درضمن برای مطالعه مقالات بیشتر در این باره به بخش سفر با هواپیما مراجعه نمایید.

نکات مهم در سفرهای هوایی که باید رعایت کنید

بی فایده بودن قفل روی چمدان

قفل زدن به چمدان و ساک دستی برای محافظت از آن در سفرهای هوایی کار بی فایده ایست، زیرا این قفل ها به راحتی با یک اتوماتیک باز می شوند. برای ساک دستی نیز همین طور است. به راحتی می توان بند زیپ آن را باز کرد و دو ساک را از پشت به هم بست. این ها راهکارهایی است که خدمه پرواز برای شناسایی ساک های گمشده و بدون نشان انجام می دهند. پس به جای این که یک قفل بر روی چمدان یا ساکتان بزنید و مطمئن باشید که اتفاقی برای آن ها نمی افتد، بهتر است بیشتر مراقبشان باشید.

به همراه داشتن هدفون

یکی از کارمندان ایچیگو که مسئولیت تامین اجناس مورد احتیاج خطوط هوایی را برعهده داشته، به نکته ای در خصوص هدفون ها اشاره نموده است. بر طبق گفته او هدفون هایی که در پرواز به شما داده می شوند، نو نیستند، بلکه بعد از هر پرواز آن ها را تمیز می نمایند و در یک بسته بندی پلمپ شده قرار می دهند. از این رو بهتر است هدفون های خود را به همراه داشته باشید. این نکته با وجود ساده بودن، یکی از نکات مهم در مسافرت با هواپیماست که سلامتتان را حفظ می نماید.

قهوه ننوشید

یکی از بدترین چیزهایی که می توانید در هواپیما بخورید، قهوه است. مخزن های قهوه به علت عدم وجود وسایل لازم برای تمیز کردن و فقدان افراد مسئول برای انجام این کار، فقط با آب شسته می شوند. از این رو این مخازن کاملا تمیز نیستند و قهوه درون آن ها نیز قهوه خوبی نیست، پس بهتر است در هواپیما قهوه ننوشید.

جداکردن تگ های پرواز قبلی

یکی از نکات مهم در سفرهای هوایی و کارهایی که باید در پروازهایتان انجام دهید، جداکردن تگ مسافرت قبلی است. عدم انجام این کار باعث اشتباه کنترل نمایندگان شده و در نتیجه باعث جابجایی چمدان ها و ساک ها یا انتقال اشتباه آن ها می گردد.

مهربان بودن با خدمه پرواز

سعی کنید که در سفرهای هوایی با خدمه پرواز مهربان باشید و اگر چیزی می خواهید، مودبانه درخواست خود را بیان کنید. در این صورت آن ها با همه وجود به شما احترام گذاشته و درخواست شما را به برترین نحو انجام می دهند. طبق گفته یکی از کارمندان ورس تو ورس، مهربان بودن با خدمه تهیه بلیط باعث می گردد تا آن ها گاهی اضافه بار شما را نیز حساب ننمایند و یا حتی پول چمدان هایتان را!

خرید بلیط مقرون به صرفه

یکی از افرادی که در بخش مدیریت فرودگاه کار می نماید، در خصوص پروازهای ایالات متحده آمریکا گفته که سه شنبه بعدازظهر برترین زمان برای خرید بلیط است، زیرا در آن روز شما می توانید بلیطتان را با قیمت مناسب تری خریداری نمایید. برای پرواز مقرون به صرفه نیز روزهای شنبه، سه شنبه یا چهارشنبه را انتخاب کنید.

نوشتن نام حیوان بر روی قلاده

اگر قصد دارید تا حیوان خانگی خود را به داخل هواپیما ببرید، نام او را روی قلاده اش بنویسد. ممکن است که حیوان شما قبل از سوار شدن به هواپیما بترسد. در این مواقع افرادی که در بخش انبار چمدان کار می نمایند، تمام کوشش خود را برای آرام کردن حیوان شما انجام می دهند. برای انجام این کار آن ها سعی می نمایند با حیوان صحبت نمایند. دانستن نام حیوان می تواند در آرام کردن آن ها تاثیر داشته باشد.

منبع: همگردی

به "نکات مهم در سفرهای هوایی که باید رعایت کنید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نکات مهم در سفرهای هوایی که باید رعایت کنید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید