نیمه نهایی پلی آف لیگ برتر فوتسال ، تقابل تیم ها برای کسب عنوان قهرمانی

به گزارش وبلاگ بخار، چهره 4 تیم مرحله نیمه نهایی پلی آف لیگ برتر فوتسال معین شد و تیم های صعود نموده برای رسیدن به مرحله نهایی باید به مصاف هم بروند.

نیمه نهایی پلی آف لیگ برتر فوتسال ، تقابل تیم ها برای کسب عنوان قهرمانی

به گزارش ، بازی 2 تیم فوتسال شهفرایند ساری و ستارگان ورامین منجر به پیروزی تیم ستارگان و صعود این تیم به مرحله بعد رقابت های پلی آف لیگ برتر فوتسال شد. به دنبال این موضوع چهره 4 تیم مرحله نیمه نهایی رقابت های پلی آف تعیین شد و تیم های مس سونگون، گیتی پسند اصفهان، سن ایچ ساوه و ستارگان ورامین پیروز شدند به این مرحله صعود نمایند.

طبق برنامه ریزی انجام شده شده ابتدا قرار است بازی های رفت مرحله نیمه نهایی روز دوشنبه 5 اسفند ماه از ساعت 16 برگزار گردد. در این روز تیم های سن ایچ ساوه و ستارگان ورامین به عنوان تیم میزبان باید در این مسابقه حاضر شوند. بازی های رفت هم قرار است روز شنبه 10 اسفند ماه از ساعت 16 به میزبانی تیم های گیتی پسند اصفهان و مس سونگون برگزار گردد. در صورتی که هر کدام از تیم ها بتوانند یک مسابقه را پیروز شوند آن وقت بازی سوم باید در همان زمینی برگزار گردد که بازی برگشت (اصفهان و تبریز) را در آنجا انجام داده اند.

در زیر به عملکرد هر کدام از تیم ها که در این فصل پیروز شدند به مرحله نیمه نهایی صعود نمایند می پردازیم:

تیم فوتسال مس سونگون که از سال 93 در لیگ برتر فوتسال کشورمان حضور دارد، در این مدت پیروز شده 2 بار عنوان قهرمانی و یک بار هم عنوان نائب قهرمانی رقابت های لیگ برتر را کسب کند و یکی از مدعیان اصلی قهرمانی در این فصل هم به شمار می رود. مس سونگون همچنین یک مقام قهرمانی و یک مقانم نائب قهرمانی در رقابت های جام باشگاه های آسیا را در کارنامه خود دارد. آن ها در سال 97 پیروز شدند در فینال مسابقات جام باشگاه های آسیا برابر تیم تای سون نام ویتنام به رجحان دست پیدا نموده و ضمن پیروزی در آن مسابقه توانستند عنوان قهرمانی آسیا را به دست آورند. همچنین تیم مس سونگون مرداد ماه سال جاری در جام باشگاه های آسیا شرکت کرد، اما نتوانست در فینال برابر تیم ناگویای زاپن توفیقی کسب کند و با شکست در برابر این تیم به مقام نائب قهرمانی جام باشگاه های آسیا دست یافت.

تیم فوتسال گیتی پسند اصفهان که از سال 89 در لیگ برتر حضور دارد در این سال ها پیروز شده 2 بار عنوان قهرمانی و 5 بار هم عنوان نائب قهرمانی رقابت های لیگ برتر را به دست آورد. گیتی پسند در این فصل با جذب چندین بازیکن ملی پوش و با کیفیت، یکی از مدعیان جدی قهرمانی به شمار می رود و حمید بیغم سرمربی این تیم در کوشش است تا بتواند سومنی عنوان قهرمانی را با گیتی پستند در لیگ برتر به دست آورد. گیتی پسندی ها همچنین پیروز شدند یک بار در سال 91 به مقام قهرمانی رقابت های جام باشگاه های آسیا دست پیدا نمایند و 2 بار هم در سال های 92 و 96 نائب قهرمانی جام باشگاه های آسیا را کسب کردند.

تیم فوتسال سن ایچ ساوه سال جاری در رقابت های لیگ برتر پیروز شده عملکرد بسیار فوق العاده ای از خود نشان دهد. آن ها در این فصل با سرمربی جوان و آینده دار خود یعنی جواد اصغری مقدم پیروز شدند در رقابت های این فصل لیگ برتر نتایج بسیار خوبی را کسب نمایند. سن ایچی ها پس از آن که در سال 96 توانستند جواز حضور در قابت های لیگ برتر را کسب کرد، از آن سال به بعد در رقابت های لیگ برتر نمایش خوبی از خود نشان دادند و سال جاری هم از مدعیان اصلی قهرمانی به شمار می فرایند. تیم سن ایچ ساوه در مرحله بعد رقابت های پلی آف لیگ برتر فوتسال باید به مصاف تیم قدرتمند گیتی پسند اصفهان برود. همچنین آن ها پیروز شدند در مرحله قبل برابر فرش آرا مشهد، در 2 مسابقه به پیروزی دست پیدا نموده و با اقتدار به مرحله نیمه نهایی صعود کردند.

تیم فوتسال ستارگان ورامین که سال جاری برای اولین بار با این نام در رقابت های لیگ برتر حضور پیدا نموده، پیروز شد در این فصل نتایج درخشانی را کسب کند. آن ها سال جاری با خرید امتیاز تیم منصوری قرچک وارد مسابقات شده و پیروز شدند در این فصل عملکرد بسیار خوبی را از خود به نمایش بگذارند. ستارگان با سرمربی با تجربه خود یعنی رضا داورزنی در این فصل توانست با شکست حریفان خود پا به مرحله نیمه نهایی بگذارند. ستارگان در بازی آخر خود برابر تیم قدرمند شهفرایند ساری به رجحان دست پیدا نموده و ضمن پیروزی در آن مسابقه پیروز شدند جواز حضور در مرحله نیمه نهایی پلی آف را هم کسب نمایند.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

به "نیمه نهایی پلی آف لیگ برتر فوتسال ، تقابل تیم ها برای کسب عنوان قهرمانی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نیمه نهایی پلی آف لیگ برتر فوتسال ، تقابل تیم ها برای کسب عنوان قهرمانی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید