هرک ساکس؛ وقتی جوراب مهندسی گردد!

به گزارش وبلاگ بخار، جوراب های هرک ساکس 5.0 که به عنوان نخستین (و تنها) جوراب قابل استفاده در شرایط آب و هوایی و عوارض زمین مختلف معرفی شده اند در هر زمان و هر جایی قابل پوشیدن هستند.

هرک ساکس؛ وقتی جوراب مهندسی گردد!

وبلاگ بخار - برخلاف جوراب های معمولی که فقط به عنوان مانعی بین پا و بخش داخلی کفش عمل می نمایند، جوراب هرک ساکس 5.0 (HercSocks 5.0) برای استفاده در شرایط آب و هوایی مختلف و روی هر زمینی مهندسی شده است. این جوراب رطوبت را دفع نموده و پاها را همیشه خشک نگه می دارد.

هرکساکس 5.0؛ جورابی برای هر شرایط آب و هوایی و زمین

جوراب هرک ساکس 5.0 به وسیله هرک لیان امریکا (HercLéon America)، یک برند مد مستقر در مینیاپولیس، آمریکا فراوری شده است. این محصولی با پارچه تنفس پذیر است که از عرق کردن پاها جلوگیری می نماید، در شرایطی که به نوعی ضد آب نیز است.

این جوراب به گونه ای طراحی شده تا عبور از سطوح مختلف را تحمل کند. جوراب های هرک ساکس با بهره مندی از ویژگی های ضد بو و ضد میکروب بودن، استفاده طولانی مدت بی احتیاج از شستشو بدون آسیب تماشا پوست را ممکن می نمایند.

جوراب های هرک ساکس 5.0 که به عنوان نخستین (و تنها) جوراب قابل استفاده در شرایط آب و هوایی و عوارض زمین مختلف معرفی شده اند در هر زمان و هر جایی قابل پوشیدن هستند.

از جوراب های هرک ساکس 5.0 می توانید هنگام پیاده روی در مسیرهای خاکی و گل آلود، دویدن روی آسفالت، ورزش در باشگاه، استراحت کنار استخر، یا صرفا پوشیدن در خانه بهره ببرید.

جوراب هرک ساکس 5.0 از پارچه ای کشسان، راحت و دوستدار وگان ساخته شده است که توانایی منحصر به فردی در تنظیم رطوبت با دفع آن از جوراب دارد و پاها را همیشه خشک نگه می دارد. این ویژگی با نخ ابداعی مورد استفاده در این جوراب ممکن شده است. برخلاف نخ های دیگر، نخ مورد استفاده در فراوری جوراب هرک ساکس 5.0 مانند لوله ای توخالی طراحی شده که به آنها اجازه می دهد با آب پر شده و سپس آن را به سمت بیرون دفع کند.

جوراب هرک ساکس 5.0 به گونه ای شکل گرفته تا فقط از داخل حالت جاذب داشته باشد. سفتی بافت منحصر به فرد پارچه به مقدار ای است که رطوبت و آب به سمت بیرون تبخیر شوند، اما آب و رطوبت از بیرون به داخل نفوذ نکند. حتی اگر این اتفاق رخ دهد، جوراب هرک ساکس 5.0 به سرعت خشک می گردد.

این جوراب ها در سه مدل کلاسیک، سامر 5.0 و تمام فصل 5.0 در سه مقدار مچی، یک ربع و ساق بلند و تنها به رنگ مشکی در دسترس خواهند بود. عرضه این جوراب ها از ژوئن 2023 شروع می گردد.

منبع: عصر ایران

به "هرک ساکس؛ وقتی جوراب مهندسی گردد!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "هرک ساکس؛ وقتی جوراب مهندسی گردد!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید