هم اندیشی شبانه نمایندگان مجلس با اعضای شورای شهر قزوین

به گزارش وبلاگ بخار، جلسه هم اندیشی اعضای شورای اسلامی شهر قزوین با نمایندگان مجلس شورای اسلامی در صحن شورا برگزار گردید.

هم اندیشی شبانه نمایندگان مجلس با اعضای شورای شهر قزوین

جلسه هم اندیشی اعضای شورای اسلامی شهر قزوین با حضور لطف الله سیاهکلی، رجب رحمانی و فاطمه محمد بیگی نمایندگان مجلس شورای اسلامی در صحن شورا برگزار گردید.

ازیاد آوری یک باز آفرینی تا راستا نیمه تمام پروژه پل امام رضا مهمترین موضوعاتی بود که در این جلسه درباره آن بحث شد.

نماینده تاکستان در مجلس شورای اسلامی در این جلسه گفت: 19 هزار میلیارد تومان برای اعتبارات سهمیه قیر تصویب شد که با اختصاص سهم استان می توان کار های عمرانی بیشتری را انجام داد.

رحمانی گفت: همچنان پیگیر طرح های مهمی، چون ادامه متروی هشتگرد به قزوین و انتقال آب از سد طالقان به 14 شهر و 194 روستای استان هستیم.

در ادامه فاطمه محمد بیگی نماینده قزوین در مجلس شورای اسلامی هم گفت: تکمیل نشدن رینگ جنوبی شهر، بی توجهی به سایت پسماند محمدآباد، اجرای طرح های عمرانی و نهضت شبانه آسفالت از کار هایی است که باید با جدیت مورد توجه قرار گیرد.

وی گفت: در مورد مسائل ناشی از حضور اتباع بیگانه با وزیر کشور صحبت کردیم و در کنار حمایت هایی که در سطح بین المللی از اتباع بیگانه داریم باید برای ساماندهی آن در استان هم تدبیر کرد.

سیاهکلی دیگر نماینده قزوین در مجلس شورای اسلامی هم گفت: در کشور ما قانون ایراد دارد و جایگاه شهردار باید حفظ گردد، زیرا در بسیاری از نقاط دنیا جایگاه شهردار از استاندار هم بالاتر است، اما در استان و کشور به جایگاه شهرداری کم توجهی کردیم در حالی که شهردار باید جوابگوی خیلی از مسائل باشد و حرف اول و آخر را بزند.

وی اظهارداشت: هر چهارشنبه در یک مسجد حضور یافته و به مطالبات مردم پاسخ می دهیم، اما به نظر می رسد در حوزه مدیریت شهری توقع مردم بالاست و باید با خدمت صادقانه و مستمر بتوانیم رضایت آن ها را جلب کنیم و جوابگوی مردم باشیم.

نماینده قزوین در مجلس شورای اسلامی توضیح داد: ای کاش منطقه ها منفصل همان روستا می ماندند تا از خدمات مناسبی برخوردار می شدند، زیرا امروز حقشان ادا نمی گردد و از خدمات شهری و روستایی باز مانده اند.

وبلاگ بخار قزوین قزوین

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

به "هم اندیشی شبانه نمایندگان مجلس با اعضای شورای شهر قزوین" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "هم اندیشی شبانه نمایندگان مجلس با اعضای شورای شهر قزوین"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید